دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

رزاقی راد: پارس جم روزهای خوبی در پیش دارد

رزاقی راد: پارس جم روزهای خوبی در پیش دارد

سرمربی پارس جنوبی جم با ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش مقابل ویستا توربین، تیمش را شایسته کسب سه امتیاز دانست.

به گزارش ورزش، تیم پارس جنوبی جم در حالی که در بوشهر میزبان بود، با گل دقیقه 92 میهمان خود را با شکست بدرقه کرد.


ایمان رزاقی راد سرمربی پارس جنوبی جم بعد از برد تساوی یک بر صفر مقابل ویستا توربین گفت: خودمان را به خوبی برای این بازی آماده کرده بودیم و تلاش زیادی داشتیم تا بچه ها را با انگیزه بالا راهی مسابقه کنیم. این بازی اهمیت ویژه ای برایمان داشت چون می خواستیم روزهای خوب مان را ادامه دهیم.


وی ادامه داد: با آنالیزی که انجام داده بودیم، به خوبی از نقاط ضعف و قوت حریف مطلع بودیم. بازی را هم خیلی خوب آغاز کردیم و توانستیم ٩٠ دقیقه توپ و میدان را از آن خود کنیم. بدون اغراق باید بگویم اگر بازیکنان مان فرصت طلب بودند باید با گل های بیشتری بازی را می بردیم.


رزاقی راد درباره عملکرد بازیکنانش گفت: ما در نیمه اول پرس از جلو را در دستور کار داشتیم و حریف را در زمین خودش محبوس کردیم. نیمه دوم هم با تعویض هایی که انجام دادیم، نبض بازی را در اختیار گرفتیم. خدا را شکر که در دقایق پایانی مزد بازی هوشمندانه خود را گرفتیم.


سرمربی پارس جم در خصوص اضافه شدن مجید جلالی به این تیم به عنوان مدیر فنی گفت: این خواسته خود من بود تا از تجربیات ایشان استفاده کنیم. ما روزهای خیلی سختی را پشت سر گذاشتیم. پنجره بسته در هفته های اول و بعد هم مصدومیت بازیکنان مهم و تاثیرگذرمان ما را تحت فشار قرار داد. اما به لطف خداوند، حمایت مدیران و همت بچه ها روند رو به رشد خودمان را پیدا کرده ایم و مطمنم روزهای خوبی پیش روی این تیم قرار دارد.


رزاقی راد درباره شرایط مالی تیم نیز خاطرنشان کرد: بچه ها حدود 25 درصد دریافتی داشته اند و تا یک هفته آینده قرار است 20 درصد دیگر تزریق شود. ضمن اینکه با حمایت های مدیران منطقه آزاد پاداش بچه ها نیز محفوظ خواهد بود.

رزاقی راد: پارس جم روزهای خوبی در پیش دارد

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋