دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

جراحی اورژانسی جنجالی ترین مدیر برنامه جهان

جراحی اورژانسی جنجالی‌ترین مدیر برنامه جهان

مینو رایولا، مدیر برنانه مشهور و ایتالیایی تحت عمل جراحی قرار گرفته و در بیمارستان بستری شده است.

به گزارش ورزش، مینو رایولا چهره ای جنجالی در دنیای فوتبال بوده و نقش مهمی در رقم خوردن معادلات ایفا می کند. بسیاری از ستاره های بزرگ سرنوشت خود را به مینو رایولا واگذار کرده اند و او نقش بسزایی در تصمیمات آنها برای تغییر بازی می کند. حالا نشریه گاتزتا دلو اسپورت امروز در گزارشی مدعی شد مینو رایولا به سرعت به بیمارستان سن رافائله میلان منتقل شد و صبح امروز تحت عمل جراحی اورژانسی قرار گرفته است.

 

جراحی اورژانسی جنجالی‌ترین مدیر برنامه جهان

 

این مدیر برنامه 54 ساله همچنان تحت نظر  پزشکان در بیمارستان است و البته هنوز مشخص نیست که علت این جراحی چه بوده و وضعیت فعلی او چگونه است. این اتفاق در حالی رخ داده که تصمیمات مینو رایولا نقش مهمی در رقم خوردن آینده ستاره هایی چون ارلینگ هالند، ماتیس دی لیخت و پل پوگبا در هفته های پیش رو خواهد داشت و حالا این مدیر برنامه ایتالیایی فعلا که باید به استراحت بپردازد.

 

در سال 2020 نشریه  فوربس مدعی شد مینو رایولا 84.7 میلیون دلار سرمایه دارد و این گزارش  باعث جنجال های فراوانی شد. حتی فیفا اخیرا در مورد هزینه‌های نقل و انتقالات خواستار کاهش کمیسیون‌ مدیر برنامه هایی مانند مینو رایولا شده و این وضعیت را غیرقابل قبول توصیف کرده است.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋