دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

سولدو: یک شبه می شود نابود کرد،نمی شود ساخت

سولدو: یک شبه می‌شود نابود کرد،نمی‌شود ساخت

آلگری دو سال زمان خواست؛ سولدو: یک شبه می‌شود نابود کرد،نمی‌شود ساخت؛ انتشار یک جمله جنجالی از سولدو روح و روان تی‌تی ها را برهم زده بود و خبرنگار ورزش در دیدار با سولدو این موضوع را واکاوی میکند.

به گزارش ورزش؛ تراکتور این فصل حال و روز خوبی ندارد و سرمربی کروات این تیم نیز نتوانسته است حال این تیم را خوب کند ولی این کروات تازه وارد به فوتبال ایران چیزی دارد که هیچیک از مربیان تراکتور در سال های اخیر نداشتند و آن هشتک "سولدو_تنها_ نیست" تی‌تی هاست. تی تی ها به این نتیجه رسیده اند که چاره کار تغییرات در کادر فنی نیست و از این مربی حمایت کردند ولی همه چیز بعد از دیدار با پرسپولیس برهم خورد و صحبت های سولدو در کنفرانس خبری بعد از بازی اتحاد تی‌تی ها در حمایت از او را برهم زد و اکنون تراکتوری ها به گروه تقسیم شده اند. گروهی همچنان هشتگ حمایتی میزنند و گروهی دیگر هوادارانی هستند ادامه کار برای سولدو را به نفع تیم نمی دانند.

بعد از دیدار تراکتور با پرسپولیس چه اتفاقی افتاد که هواداران در حمایت از سولدو مردد شدند؟ ماجرا از این قرار بود که در این نشست خبری از طرف سولدو جمله " تراکتور با تقویت در نیم فصل هم روند بهتری نخواهد داشت" منتشر شد. جمله ای که بیشتر شبیه به اشتباه ترجمه ای و یا اشتباه در برداشت از صحبت های سولدو بوده است و این جمله برای تراکتوری ها که چشم امیدشان به نقل و انتقالات بوده است قابل درک نبود و سولدو را مربی رویاهای خود نمی دیدند ولی این جمله از زبان یک مربی حرفه ای چندان منطقی به نظر نمی رسید. امروز بعد از نشست خبری  قبل از بازی تراکتور – نساجی این موضوع را با وی مطرح کردیم و اینکه آیا سولدو همچنان بر این باور است که تراکتور تقویت شده نیز حال خوبی نخواهد داشت؟ ماحصل گفتگوی خبرنگار ورزش در تبریز با سولدو را ادامه می خوانید.

یک شبه نمیتوان یک تیم ساخت

نه! من نگفته ام که تراکتور با تقویت در نیم فصل هم روزهای خوبی نخواهد داشت! اجازه دهید من این موضوع را توضیح بدهم و اینکه ساختن تیم نیاز به زمان دارد و موضوع صحبت در نشست خبری اینگونه بوده است که با اضافه شدن بازیکنان جدید تراکتور متحول شده ای را خواهیم دید یا خیر؟ که من توضیح دادم که ساختن یک تیم فقط با اضافه شدن بازیکنان جدید تکمیل نمی شود. بازیکنانی که به تیم اضافه خو.اهند شد نیاز به آماده سازی و هماهنگی خواهند داشت و اینگونه نیست که یک شبه بتوان یک تیم ساخت! شاید بتوان در یک شب کل تیم را نابود کرد ولی ساختن یک تیم زمان میخواهد.

از دست دادن 8 بازیکن اتفاق بد تراکتور بود

تراکتور در این فصل مشکلات زیادی را تجربه کرده است و از دست دادن 8 بازیکن اصلی یک اتفاق بد برای هر تیمی است و متاسفانه با از دست دادن بازیکنان اصلی، تراکتور به جای تقویت و آماده سازی درگیر تغییرات مکرر در کادرفنی شده است و در ابتدای فصل چیزی بعنوان دوران بدنسازی در این تیم وجود نداشته است و ما امروز با یک تیم با بدن های ناآماده روبرو هستیم که فقط دعا میکنیم که هیچ بازیکنی مصدوم نشود و اگر این اتفاق بیفتد دیگر فرصت بازیابی مصدومان وجود ندارد.

سولدو: یک شبه می‌شود نابود کرد،نمی‌شود ساخت

بدنسازی نداشتیم و فقط ریکاوری میکنیم

یکی از بزرگترین مشکلات تراکتوری که دوران بدنسازی و آمادگی بدنی نداشته است، فشردگی بازی ها است و ما تقریبا هر چهار روز یک بازی داشتیم و این یعنی تنها فرصت برای ریکاوری بوده است نه تمرین تاکتیکی و من تا به حال نتوانسته ام فرصتی به دست بیاورم و بتوانم تیم را دو روز پیاپی برای یک بازی تمرین تاکتیکی بدهم و باید این فرصت به تیم داده شود تا در تعطیلات نیم فصل بازیکنان از نظر بدنی بازسازی شوند و کار تیمی هم تمرین شود و آغازگر ساخت یک تیم واقعی باشد.

مربی یوونتوس دو سال فرصت میخواهد

تراکتور در نیم فصل نیاز به بازیکنان جدید دارد ولی اینگونه نیست که بازیکن جدید را جذب کنیم و فردا در بازی از آنها استفاده کنیم و تراکتوری متفاوت را شاهد باشیم. بازیکنان جدید هم مثل دیگر بازیکنان نیاز به آمادگی و هماهنگی دارد و ساختن یک تیم زمان میخواهد. هفته گذشته از سرمربی یوونتوس پرسیدند که چه زمانی تیمش آماده خواهد بود و او جواب داد که دو سال به من فرصت بدهید! این یعنی ساختن یک تیم خوب زمان میخواهد و ما باید این موضوع را متوجه باشیم تیمی که در تراکتور از فصل گذشته باقی مانده است یک تیم کامل نبوده است و ما باید در این فصل تلاش کنیم تا دوباره یک تیم را شکل دهیم و برای سال یعدی انتظار یک تیم واقعی از او داشته باشیم.

سولدو: یک شبه می‌شود نابود کرد،نمی‌شود ساخت

نمی خواهم به هواداران دروغ بگویم


من هواداران تراکتور را به خوبی شناخته ام و احساسی که به تیم خود و شرایط آن دارند را حس میکنم ولی باید بگویم که ما سخت کار میکنیم و همکاران من در تیم و در باشگاه تلاش میکنند تا تیم را تقویت کنند و آن را به مرحله بازسازی برسانند ولی باید این واقعیت را بگویم که ساختن یک تیم واقعی نیاز به زمان دارد. من به هواداران تراکتور حق میدهم که نگران تیم خود باشند و این نگرانی ها در هر هوادار فوتبالی بوجود می آید ولی من نمی خواهم به آنها دروغ بگویم و فکر کنند که با اضافه شدن بازیکن جدید تیم یک شبه ساخته خواهد شد ولی این را میگویم که تراکتور در حال ساختارسازی تیمی است و بزرگترین نیاز جذب بازیکن و فرصت کافی برای بدنسازی است که امیدواریم در تعطیلات نیم فصل این اتفاق بیفتد. 

حیران حیدری

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋