دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۳ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

مقصد بعدی کریستین اریکسن مشخص شد؟

ستاره دانمارکی سابق تاتنهام و اینتر احتمالا نیم فصل دوم را در اودنسه بازی خواهد کرد.

مقصد بعدی کریستین اریکسن مشخص شد؟

به گزارش ورزش، یکی از عجیب‌ترین تصاویر در زمین فوتبال در تابستان امسال در جریان رقابت‌های یورو 2020 و زمانی رقم خورد که اریکسن در زمین دچار حمله قلبی شد.

اقدام به موقع سیمون کیائر و حضور کادر پزشکی باعث شد که از اتفاقی ناگوار برای این بازیکن دانمارکی جلوگیری شود و او حالا کم کم آماده بازگشت به میادین می‌شود. اریکسن به کمک یک الکتروشوک قلبی اکنون شرایط مساعدتری نسبت به قبل دارد.

 

 

مقصد بعدی کریستین اریکسن مشخص شد؟

 

 

اریکسن چندی پیش قراردادش را با اینتر فسخ کرد و حالا به دنبال باشگاهی جدیدی است تا بتواند به آرزویش برای حضور در جام جهانی 2022 قطر برسد.

اریکسن برای ماندن در فرم بدنی خوب مدتی است با اودنسه دانمارک، باشگاه سابقش تمرین می کند. در حالی که گفته می شد او ممکن است به آژاکس یا تاتنهام برگردد، امروز رسانه های دانمارکی خبر دادند که اریکسن احتمالا با اودنسه قرارداد خواهد بست و گفت و گوهای مثبتی هم با سران این باشگاه داشته است.

 

 

مقصد بعدی کریستین اریکسن مشخص شد؟

 

 

بیورن وستروم مدیر ورزشی اودنسه در این رابطه گفت:« همه چیز به خود اریکسن بستگی دارد. اگر قصد بازگشت به تیم ملی و حضور در جام جهانی را دارد، قطعا باید بهترین تصمیم را بگیرد. اگر انتخابش اودنسه باشد، اینجا هستیم و با آغوش باز از او استقبال خواهیم کرد. ما بدون هیچ مشکلی با اریکسن قرارداد می بندیم.»

 

 

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋