دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۳ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

افشاگری مدیر سابق استقلال درباره بازیکن کروات

معینی: فیلم بازی او را در سطح مسی تند کرده بودند؛ افشاگری مدیر سابق استقلال درباره بازیکن کروات!؛ عضو سابق هیات مدیره استقلال می‌گوید با حضور آجورلو در این باشگاه بعد از سال‌ها شخصیت در بحث مدیریت به تیم برگشته است.

افشاگری مدیر سابق استقلال درباره بازیکن کروات

به گزارش ورزش،‌ مسعود معینی پیشکسوت استقلال که سابقه عضویت در هیات مدیره این باشگاه را نیز دارد، در گفت و گویی با روزنامه فرهیختگان صحبت های جالبی را درباره گذشته این تیم و وضعیت مدیران سابق باشگاه بیان کرده است.


او در بخشی از مصاحبه گفته است: این استقلال و حتی پرسپولیس با استقلال و پرسپولیس گذشته که حدود چهار پنج بازیکن شاخص و ستاره های ارزنده ای داشتند، تفاوت دارد. تیم ها به طور کلی پوست اندازی عجیبی هم در کادرفنی، هم در بخش مدیریتی و هم در سطح بازیکنان انجام دادند و به همین خاطر، امروز مربیان جوان و بازیکنانی به این تیم ها آمده اند که در بین طرفداران زیاد آشنا نیستند و محبوبیت آنچنانی ندارند.


این پیشکسوت درباره انتقادهایی که به نوع بازی استقلال می‌شود، تاکید کرد: هنوز در فوتبال ما به خاطر این تغییرات وسیعی که از لحاظ کادر و بازیکن صورت گرفته نه تنها استقلال بلکه سایر تیم‌ها نیز هنوز یکدست و هماهنگ نشده اند این در حالی است که این هماهنگی در روند امور بسیار اهمیت دارد.


عضو سابق هیات مدیره استقلال درباره شرایط مدیریتی این باشگاه در حال حاضر گفت: خود من 3 سال در هیات مدیره بودم و همه چیز را از نزدیک لمس کردم و می‌دیدم که چه مشکلات زیادی وجود دارد. در هر صورت در این میان برخی تیم ها شانس می آورند که از مدیرانی بهره می برند که آشنا به فوتبال، قابل و با صداقت زیاد هستند. متاسفانه زمانی که من در هیات مدیره استقلال بودم مدیران قدرتمندی در راس کار نبودند و همیشه تحت نفوذ وزارت ورزش قرار می گرفتند. در هر صورت آنها هم چاره ای نداشتند چون منابع مالی آنها از آن طریق تامین می شد.


وی افزود: الان از حضور آجورلو خیلی خوشحال هستم و این موضوع را مایه امیدواری می دانم و حتی وقتی در جلسه پیشکسوتان حضور داشتم واقعا خوشحال شدم که بسیاری از آدم هایی که می خواهند به باشگاه کمک کنند با علاقه در این باشگاه حضور به هم رسانده اند. خوشبختانه بعد از رفت و آمد های زیاد بالاخره یکی از افرادی که شناخت خوبی از او دارم و در کلاس های مربیگری در سطح A آسیا شرکت کرده و بنده به عنوان مدرس در این کلاس ها بودم به سکان مدیریت باشگاه استقلال رسیده است و این در حالی است که آجورلو شخصت خیلی قدرتمندی دارد. او بسیار متین و خوش اخلاق است و دوست دارد تمام زندگی خود را وقف باشگاه داری کند و حالا هم که به عنوان مدیرعامل استقلال انتخاب شده زندگی خود را وقف این باشگاه خواهد کرد.


معینی درباره حذف استقلال از آسیا اینطور واکنش نشان داد: اگر به گذشته حدود یک دهه ای فدراسیون فوتبال برگردیم آمدن برخی مدیران در سطح مدیریتی فدراسیون وضعیت امروز را رقم زده است. گروهی که در آن سالها به بعد در فدراسیون کار می کردند ارتباطاتی را با ای اف سی و فیفا گرفته و تلاش می کردند خودشان کرسی های مختلفی را در این نهاد به دست بیاورند؛ کم توجهی آنها به وضعیت باشگاه ها در این سالها امروز عیان شده و حاصل کم کاری آنها را می بینیم.


این پیشکسوت با اشاره به دوران حضورش در هیات مدیره حرف از برخی جریانات برای جذب بازیکن خارجی بی کیفیت می‌زند: شاهد بودیم که بازیکنان خارجی به این دو باشگاه آمدند و معمولا سود و خروجی مناسبی نداشتند حتی در زمانی که در هیات مدیره بودم در این خصوص با حضور چند بازیکن مخالفت کردم و گفتم اینها به درد استقلال نمی خورند اما عواملی بودند که دوست داشتند این بازیکنان بیایند و آنها هم آمدند و حتی یکی دوتا از آنها در طول فصل 45 دقیقه هم بازی نکردند اما در نهایت استقلال مجبور شد زیر بار میلیون ها دلار بدهی و بعدا بسته شدن پنجره خود برود.


معینی افزود: من به عنوان مثال می گویم که یک مهاجم کروات به باشگاه استقلال معرفی شد و از او یک سی دی به ما دادند تا من ببینم و نظرم را بدهم و بعد اعلام کردم که این فیلم تند شده چون یک آدم قدبلند 185 سانتی متری نمی‌تواند تا این اندازه سرعت داشته باشد؛ او در این فیلم حرکات مسی یعنی کارهای سرعتی با پا را انجام می داد. بنابرین به مدیرعامل وقت گفتم این سی دی تند شده و یک مقدار فریبنده است و باید ببینیم که این بازیکنان در تست ها و تمرینات چگونه ظاهر می شود و تا آمدیم ببینیم که او در تمرینات چگونه ظاهر می شود و تا به خودمان بیاییم، دیدیم که با او قرارداد هم بسته اند و در حال بازی است!

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋