دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

امیدواریم اسکوچیچ ستاره های لیگ را ببیند

آرمان قاسمی: گل گهر تیم خوبی است اما ما محکوم به برد هستیم؛ امیدواریم اسکوچیچ ستاره های لیگ را ببیند؛ مدافع تیم ذوب آهن اصفهان معتقد است نتیجه بازی این تیم برابر نساجی بر خلاف جهت جریان بازی به دست آمد.

امیدواریم اسکوچیچ ستاره های لیگ را ببیند

به گزارش ورزش، ذوب آهن بعد از دو برد و عبور از بحران در بازی با نساجی و در حالی که موقعیت های بهتری نسبت به حریف خود داشت، با یک تک ضربه ایوب کلانتری بازی را باخت و دست خالی از مشهد به اصفهان برگشت. تیمی که این هفته یک بازی بزرگ دارد و در هفته پانزدهم باید مقابل گل گهر امیر قلعه نویی به میدان برود که به شدت به دنبال جبران 7 امتیازی است که آن ها را از صدرنشینی و مدعی قهرمانی دور کرد.

 آرمان قاسمی، مدافع ذوب آهن اصفهان با اشاره به شرایط این تیم در آستانه این بازی در خانه گفت: در بازی قبلی مقابل نساجی که یکی از تیم های خوب لیگ برتر است واقعا ذوب آهن تیم سرتر میدان بود و فوق العاده کار کردیم که متاسفانه برخلاف جریان بازی بازنده از زمین خارج شدیم.

او ادامه داد: متاسفانه بازی در زمین ورزشگاه امام رضا(ع) با توجه به اینکه مسابقات زیادی در آن برگزار نمی شود و نمی دانم چرا پدیده که تنها تیم این شهر است اجازه کار در این مجموعه مجهز را ندارد، سخت است. چمن ورزشگاه نرم است و کار را برای تیم ها سخت می کند. امیدوارم مشکلات پدیده حل شود و تیم ها شانس سفر به مشهد و زیارت امام رضا را از دست ندهند.

مدافع ذوب آهن با اشاره به اینکه تیم تارتار در دفاع و حمله به یک نظم خوبی رسیده و عملکرد مناسبی در چند هفته اخیر داشته است، گفت: فارغ از نتیجه بازی با نساجی که خوب بودیم و نتیجه نگرفتیم، تیم ذوب آهن در چند هفته اخیر در فاز دفاعی و حمله یک انسجام عالی داشته است و روی اتفاق در آن مسابقه گل خوردیم. واقعا اینکه خوب باشید و اتفاقی گل بخورید سخت است و سه امتیاز مهمی را از دست دادیم.

قاسمی با اشاره به بازی تیم تارتار با گل گهر اظهار داشت: در بازی این هفته مقابل گل گهر در خانه محکوم به برد هستیم و به چیز جز این فکر نمی کنیم. گل گهر یکی از تیم های خوب لیگ است و ذوب آهن جلوی تیم هایی که فوتبال بازی می کنند بهتر می تواند کارش را پیش ببرد.

وی افزود: به جز بازی حذفی مقابل پرسپولیس تا شروع نیم فصل دو بازی با گل گهر و نفت آبادان داریم که شش امتیاز آن را برای رسیدن به رتبه های بالای جدول می خواهیم. برنامه ریزی برای ما در نیم فصل دوم ماندن در بالای جدول است که استحقاق آن را کاملا داریم. البته کار جلوی گل گهر که بازیکنان و کادرفنی خوبی دارد، آسان نیست اما هدف ما برد و احیای دوباره ذوب آهن است که قول آن را از ابتدای فصل داده ایم.

مدافع ذوب آهن در پایان در درخواستی از اسکوچیچ گفت: خوشبختانه تا به اینجای فصل روند خوبی در ذوب آهن داشتم اما هنوز با آن چیزی که مدنظر خودم است فاصله دارم. فصل گذشته توانستم یکی از گلزن ترین مدافعان لیگ باشم و امسال هم به دنبال این اتفاق در ذوب آهن هستم. این مساله برای من و خیلی دیگر از بازیکنان لیگ مهم است چون سال منتهی به جام جهانی است و باید بهترین باشیم. امیدوارم نگاه به لیگ مثل ادوار گذشته کمرنگ نباشد و ستاره ها لیگ هم دیده شوند.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋