دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۳ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

منتظر رأی ویلموتس هستیم تا مجمع برگزار کنیم

صورت‌های مالی شفاف و بدون‌شبهه است؛ منتظر رأی ویلموتس هستیم تا مجمع برگزار کنیم؛ خزانه‌دار فدراسیون فوتبال نسبت به حواشی ایجاد شده درباره موضوع صورت حساب‌های مالی واکنش نشان داد.

منتظر رأی ویلموتس هستیم تا مجمع برگزار کنیم

به گزارش ورزش، در روزهای گذشته مهرداد سراجی از اعضای هیات‌رئیسه فدراسیون فوتبال نسبت به عدم شفافیت مالی در فدراسیون و عدم ارائه صورت‌حساب‌های مالی، موضع‌گیری تندی را داشت و حتی در جلسه امروز هیات‌رئیسه هم حاضر نشده بود تا نسبت به این مسئله این‌گونه واکنش نشان بدهد.

سراجی در برنامه تلویزیونی ورزشگاه یک ماه قبل حاضر شده بود و درباره عدم شفافیت مالی از مسئولان فدراسیون فوتبال گلایه‌هایی داشت.

در حاشیه برگزاری جلسه هیات‌رئیسه امروز، سلیمانی خزانه‌دار فدراسیون فوتبال به این شبهه‌های وارد شده واکنش نشان داد و آن را رد کرد.

او در توضیح این‌که چرا صورت‌حساب‌های مالی ارائه نمی‌شود، گفت: فدراسیون فوتبال از حسابرس خبره‌ای استفاده می‌کند و صورت‌حساب‌های مالی سال گذشته و سال جاری به صورت شفاف آماده است و حتی ما آماده برگزاری مجمع هم برای ارائه این صورت‌حساب‌ها بودیم.

سلیمانی با اشاره به پرونده ویلموتس گفت: مشکل اصلی ماجرای رأی پرونده ویلموتس که چند بار به تعویق افتاده و ما منتظر ابلاغ رأی هستیم تا آن را هم در صورت‌حساب‌ها لحاظ کرده و ارائه کنیم؛ هر کدام از اعضای مجمع که می‌خواهند می‌توانند به صورت شفاف صورت‌حساب‌ها را ببیند و مسئله‌ی مورد ابهامی نیست.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋