دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

لاپورتا: به پیروزی در این ال کلاسیکو بسیار امیدوارم

لاپورتا: به پیروزی در این ال‌کلاسیکو بسیار امیدوارم

خوان لاپورتا، رییس باشگاه بارسلونا، می‌گوید به پیروزی این تیم برابر رئال مادرید بسیار امیدوار است.

به گزارش ورزش، دو تیم بارسلونا و رئال مادرید امشب در مرحله نیمه نهایی سوپرکاپ اسپانیا در شهر ریاض عربستان به مصاف یکدیگر می‌روند.

بارسلونا که در هفته‌های اخیر غایبان بسیاری را به دلایل مختلف در ترکیب خود داشته، حالا از شرایط بهتری برخوردار است و ژاوی در اولین تجربه رویارویی با رئال مادرید به عنوان مربی قصد دارد به روند ضعیف بارسا در سال‌های اخیر خاتمه دهد.

لاپورتا در آستانه این بازی به خبرنگاران گفت:« این اولین باری است که ال‌کلاسیکویی خارج از اسپانیا برگزار می‌شود و ما با نیت پیروزی از بارسلونا به اینجا آمدیم. بسیاری از مصدومان ما به تیم برگشته‌اند و امروز می‌توانیم روی بازیکنانی حساب کنیم که در طول این مدت قادر به استفاده از آنها در ترکیب تیم نبودیم. ما می‌توانیم از قدرت تیمی بسیار جوان و با استعداد استفاده کنیم.»

بارسلونا روز گذشته اعلام کرد که بالاخره موفق شد قرارداد فران تورس را به صورت رسمی ثبت کند و حالا می‌تواند از این بازیکن در ترکیبش استفاده کند.

 

لاپورتا: به پیروزی در این ال‌کلاسیکو بسیار امیدوارم

 

لاپورتا درباره شرایط تیمش و حضور در عربستان اضافه کرد:«  ما هر بار تیمی قوی‌تر و رقابت‌جوتر داریم. ویژگی‌های اصلی این تیم جوانی و تمایل به پیروزی است. هواداران بارسا در عربستان هم محبت زیادی نسبت به بازیکنان و این باشگاه نشان دادند. ما واقعا از آنها سپاسگزار هستیم.»

بارسا در چهار ال‌کلاسیکوی اخیر برابر رئال مادرید بازنده بود و ژاوی به دنبال این است که این رکورد فاجعه‌بار را بهبود بخشیده و اجازه ثبت پنجمین شکست متوالی در کارنامه دیدارهای دو تیم را ندهد.

سرخیو بوسکتس نیز پیش از این مدعی شده بود که تفاوت امتیازی بین دو تیم در جدول لالیگا اهمیتی ندارد و هر دو تیم با شرایطی یکسان قدم به این بازی می‌گذارند.

 

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋