دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

منصوریان و معرفی دو بازیکن جدید به تیم ملی

منصوریان و معرفی دو بازیکن جدید به تیم ملی

رضا عنایتی برادر و رفیق ماست؛ منصوریان و معرفی دو بازیکن جدید به تیم ملی؛ سرمربی تیم صنعت نفت آبادان با رضایت نسبتی از عملکرد شاگردانش در نیم‌فصل نخست، ابراز امیدواری کرد با بهبود شرایط مالی تیمش بتواند در نیم فصل بعدی نتایج خوبی را کسب کند.

به گزارش ورزش بعد از پیروزی روحیه‌بخش هفته گذشته در دربی نفتی‌ها، شاگردان علیرضا منصوریان به دنبال حفظ روند صعودی خود و رسیدن به میانه‌های جدول هستند؛ نفتی‌ها فردا باید در بیرون از خانه به مصاف هوادار بروند، حریف سختکوشی که در این فصل به خوبی نشان داده مقابل رقبایش تیم از پیش بازنده‌ای نیست و در جدول رده‌بندی هم تنها 2 امتیاز از صنعت نفت کمتر دارد و همسایه این تیم در رتبه دوازدهم است.

علیرضا منصوریان سرمربی نفتی‌ها ظهر امروز در سازمان لیگ حاضر شد و در کنفرانس خبری پیش از بازی با هوادار شرکت کرد؛ منصوریان در بخش ابتدایی صحبت‌هایش گفت: بازی سختی با تیم رضا عنایتی داریم چون جایگاه هر دو تیم در جدول نزدیک است؛ امیدوارم بازیکنان ما بتوانند تمرکز لازم را برای این بازی داشته باشند. با توجه به اینکه ما آسیب روحی و روانی در فضای مالی داریم، امیدوارم که بازیکنان مثل بازی گذشته مشکلات مالی را فراموش کنند و تمام تمرکز خود را روی مسابقه بگذراند و بتوانیم سربلند از این بازی خارج شویم.

منصوریان با اشاره به بازی‌های بعدی تیمش گفت: سه روز بعد باید با خیبر خرم‌آباد در جام حذفی بازی کنیم؛ بعد از آن هم با تیم خوب ذوب آهن بازی داریم و بعد از هفته شانزدهم به نیم فصل می‌خوریم.

سرمربی نفتی‌ها با قدردانی از مدیران باشگاه، اشاره‌ای به وضعیت بد مالی تیمش داشت و گفت: ‌امیدوارم به مشکلات عجیب و غریب نخوریم و بازیکنان دریافتی داشته باشند، چون تیم با خطر فسخ قرارداد روبرو است. مدیران باشگاه متوجه این مسئله هستند و شبانه روز به دنبال تهیه پول هستند.

وی افزود: جا دارد تشکر ویژه‌ای از مسئولان پالایش و پخش هم بکنم که تمام‌قد ورود کرده‌اند، برخلاف زمانی که من در نفت تهران بودم و عزمی برای پرداخت حتی یک ریال نبود اما مسئولان نفتی تلاش می‌کنند منابع مالی ما و نفت مسجدسلیمان را تامین کنند. امیدواریم این بند جیم لعنتی هم از بین برود.

منصوریان و معرفی دو بازیکن جدید به تیم ملی

منصوریان در واکنش به سوالی درباره عملکرد فنی تیمش در نیم‌فصل نخست گفت: ما نیم فصل را با ذوب آهن و در هفته شانزدهم می‌بینیم اگر فرض بر تعداد بازی باشد. ان‌شاءالله با تلاش بچه‌ها اگر فردا 3 امتیاز را بگیریم، 19 امتیازی می‌شویم. چقدر مردم ما حرص می‌خوردند، شما که سال‌ها در حوزه خبری کار می‌کنید می‌دانید که آماده کردن تیمی که مشکلات مالی دارد بسیار سخت است.

سرمربی صنعت نفت آبادان ادامه داد: تیمی که یک ریال دریافتی هم نداشته باشد بسیار سخت‌تر است، اگر فردا 3 امتیاز را بگیریم با توجه به مشکلاتی که در تیم داشتیم و خودم هم سه چهار هفته درگیر کرونا بودم، نتایج بدی نمی‌تواند باشد، چون نیم فصل دوم نیم فصل خفیفی است و تیم‌ها سخت امتیاز می‌دهند؛ چه آنهایی که در صدر هستند و چه آنها که در پایین قرار دارند.

علیرضا منصوریان با اشاره به شرایط فنی تیمش گفت: ما ستاره‌های آینده‌داری داریم، آینده از نسلی که امروز در نفت آبادان با من کار می‌کنند خیلی صحبت خواهد کرد؛ 8-9-10 ستاره در تیم ما هستند. یکی دو استعداد واقعی در حد ملی داریم که می‌توانند اگر باهوش و با انضباط باشند و خوب زندگی کنند و وقتشان را در فوتبال بگذراند 50-40 بازی ملی داشته باشند.

او درباره دوئل حساس با رضا عنایتی پاسخ داد: جدالی با عنایتی نداریم او رفیق خوب و برادرمان است؛ ما مسابقه می‌دهیم، آقا رضا تیم خوبی جمع کرده است و برخلاف آنکه تیمش هوادار است هیچ هواداری ندارد و پاسخگوی جایی نخواهد بود جز به خودش و مجموعه خودش.

منصوریان با تمجید ویژه از عملکرد شاگردان عنایتی گفت: من تیمش را نگاه کردم، این تیمی است که برایش زحمت کشیده، استخوان‌بندی فصل گذشته‌اش را حفظ کرده، جدالی با او نداریم، رفیق هستیم؛ در فوتبال هم نفرات خوب به این تیم اضافه شده، در فوتبال یا برد و باخت وجود دارد یا مساوی.

در بخش پایانی نشست خبری، خبرنگاران سوالی درباره تبلیغات محیطی و عملکرد باشگاه نفت در این حوزه از علیرضا منصوریان پرسیدند که او پاسخ داد: این مسائل فنی نیست و مدیریتی است و در حوزه من نیست.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋