دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

مهاجم بارسا، رقیب سردار برای پیوستن به یووه

مهاجم بارسا، رقیب سردار برای پیوستن به یووه

باشگاه یوونتوس در نظر دارد پیشنهادی را برای انتقال قرضی ممفیس دیپای، مهاجم هلندی بارسا، ارائه کند.

به گزارش ورزش، فدریکو کیه‌زا در جریان پیروزی 3-4 برابر رم از ناحیه رباط صلیبی مصدوم شد و حداقل تا شش ماه قادر به همراهی تیمش نخواهد بود.

این موضوع باعث شده که مدیران یووه در حال بررسی شرایط بازار نقل و انتقالات و ارائه پیشنهاد به بازیکنان هجومی دیگری باشند که احتمال جذب آنها در پنجره زمستانی وجود دارد.

پیش از این جانلوکا دی مارتزیو مدعی شده بود که یووه قصد دارد پیشنهادی را به زنیت سن پترزبورگ ارائه کرده و برای جذب سردار آزمون اقدام کند. قرارداد این مهاجم ایرانی در تابستان سال آینده به پایان می‌رسد و به همین دلیل می‌توان با غیبت مناسبی او را خریداری کرد.

 

مهاجم بارسا، رقیب سردار برای پیوستن به یووه

 

اما ظاهرا یووه قصد ندارد به هیچ وجه در این مورد عجله کند و در حال بررسی شرایط جذب مهاجمانی است که از شهرت بیشتری در فوتبال اروپا برخوردار هستند.

روزنامه اسپانیایی اسپورت مدعی شده که ممفیس دیپای یکی از بازیکنانی است که  مدنظر یوونتوس قرار گرفته و این باشگاه قصد دارد پیشنهادی را برای جذب قرضی او تا پایان فصل به بارسا ارائه کند.

این پیشنهاد می‌تواند مورد توجه بارسا نیز قرار بگیرد، چرا که این تیم به دنبال کاهش میزان دستمزدهای پرداختی خود است تا بتواند شرایط مالی‌اش را بهبود ببخشد.

از سوی دیگر ژاوی ترجیح می‌دهد که از آلوارو موراتا در خط حمله خود به جای دیپای استفاده کند و در صورت انتقال این مهاجم هلندی  به تورین، ممکن است شرایط برای جذب موراتا نیز فراهم شود. اتفاقی که می‌تواند به سود هر دو طرف باشد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋