دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

وینیسیوس و شرطی که از کادر فنی رئال مادرید برد

وینیسیوس جونیور، ستاره برزیلی رئال مادرید، در همه رقابت های این فصل 14 گل برای این تیم به ثمر رسانده است.

وینیسیوس و شرطی که از کادر فنی رئال مادرید برد

به گزارش ورزش، اگرچه فصل گذشته شاهد عملکرد فانتزی و درخشش وینیسیوس جونیور در برخی بازی ها مثل دیدار برابر آتالانتا و لیورپول در لیگ قهرمانان اروپا بودیم اما نهایتاً او در پایان فصل آمار شش گل و هفت پاس گل را از خود به ثبت رساند. البته این آمار نسبت به فصول قبل از آن یک پیشرفت برای ستاره برزیلی به شمار می‌آمد اما وینیسیوس در این فصل فراتر از از حد تصور ظاهر شده است.

وینیسیوس و شرطی که از کادر فنی رئال مادرید برد

کادر فنی فعلی رئال مادرید برنامه ای برای رشد وینیسیوس طراحی کرده اند که شامل مسائل فیزیکی و آمار گلزنی این بازیکن می شود. آن ها تعداد گل های مورد انتظار برای ستاره برزیلی را 12 گل تعیین کردند که برای یک وینگر آمار خوبی محسوب می‌شود.

چالش برای وینیسیوس آغاز شد و او در مورد هیچ چیزی اظهار نظر نکرد و فقط به تلاش خود ادامه داد. در واقع این وینگر برزیلی در همان ابتدای فصل درخشان ظاهر شد و در چهار بازی اول رئال مادرید در لالیگا پنج گل به ثمر رساند. وینیسیوس به درخشش خود ادامه داد و نهایتاً با دو گلی که اخیراً برابر والنسیا به ثمر رساند تعداد گل های خود در فصل جاری را به عدد 14 رساند.

وینیسیوس و شرطی که از کادر فنی رئال مادرید برد

در حالیکه هنوز راه زیادی تا پایان فصل باقی مانده حالا وینیسیوس جونیور توانسته از عدد مورد انتظار کادر فنی رئال مادرید پیشی بگیرد و بیش از 12 گل به ثمر برساند. قطعاً کارلو آنچلوتی در ادامه راه نیز حساب ویژه ای روی این بازیکن باز کرده و او می‌تواند این رکورد فوق العاده خود را همچنان بهبود ببخشد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋