دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

آنچلوتی ژاوی؛ خوش و بش قبل از ال کلاسیکو(عکس)

کارلو آنچلوتی و ژاوی سرمربیان رئال مادرید و بارسلونا ملاقات کوتاهی پیش از بازی فردا شب با یکدیگر داشتند.

به گزارش ورزش، فردا شب شاهد یک بازی جذاب و تماشایی بین دو تیم رئال مادرید و بارسلونا در نیمه نهایی سوپرجام اسپانیا خواهیم بود. هر دو تیم از انگیزه‌های خاص خود برای پیروزی در این دیدار، رسیدن به بازی فینال و نهایتا کسب عنوان قهرمانی برخوردار هستند.

رئال مادرید این روزها در فرم فوق العاده ای به سر می‌برد. شاگردان کارلو آنچلوتی در حال حاضر صدرنشین لالیگا بوده و در لیگ قهرمانان اروپا نیز به عنوان تیم صدرنشین به مرحله بعدی صعود کردند. در سمت مقابل اما بارسا در بهترین وضعیت خود به سر نمی برد؛ آنها چندی پیش از لیگ قهرمانان اروپا حذف شده و در لالیگا نیز با بالای جدول فاصله زیادی دارند. این در حالی است که البته با آمدن ژاوی، بلوگرانا با پیشرفت محسوسی مواجه شده است و هواداران این تیم به آینده شان با این مربی جوان امیدوار هستند.

فردا شب بازی بین دو تیم رئال مادرید و بارسلونا در شهر ریاض عربستان برگزار خواهد شد. در همین راستا پیش از این دیدار اعضای دو تیم ملاقات جالبی با یکدیگر داشتند که خوش و بش سرمربیان رئال مادرید و بارسلونا یعنی کارلو آنچلوتی و ژاوی از اتفاقات ویژه این دیدار قبل از ال‌کلاسیکو به شمار می‌آمد.

آنچلوتی ژاوی؛ خوش و بش قبل از ال‌کلاسیکو(عکس)

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋