دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

دروازه بان یونایتد درخواست جدایی داد

دروازه‌بان یونایتد درخواست جدایی داد

دین هندرسون، دروازه بان جوان و انگلیسی درخواست جدایی از منچستریونایتد را به مدیران این باشگاه ارائه داده است.

به گزارش ورزش، دین هندرسون در دوران حضور قرضی در شفیلد عملکرد درخشانی داشته و این نمایش خوب همزمان با افت محسوس داوید دخیا درون دروازه یونایتد شد. به همین دلیل به نظر می رسید هنگام بازگشت دین هندرسون به اولدترافورد او فرصت بیشتری برای بازی داشته باشد و حتی این اتفاق در دوران حضور اوله گونار سولسشر روی نیمکت شیاطین سرخ نیز رخ داد.

 

اما داوید دخیا در ماه های اخیر دوباره به روزهای اوج خود بازگشته و عملکرد بسیار خوبی در دروازه یونایتد داشته است. به همین علت دین هندرسون دوباره به یک نیمکت نشین صرف تبدیل شده و در دوران حصور رالف رانگنیک نیز شرایط تغییری نکرده است.

 

دروازه‌بان یونایتد درخواست جدایی داد

 

دین هندرسون حتی در جریان پیروزی یونایتد مقابل استون ویلا در جام حذفی نیز جایی در ترکیب نداشت و این اتفاق باعث افزایش گمانه زنی ها در مورد آینده این دروازه بان شده است. نشریه دیلی در گزارشی مدعی شد دین هندرسون از مدیران یونایتد خواسته اجازه جدایی او را در همین فصل زمستان صادر کند.

 

این سنگربان جوان قصد دارد برای حضور در لیست گرت ساوت گیت راهی تیمی شود که فرصت حضور در ترکیب ثابت را داشته باشد. البته به نظر می رسد رالف رانگنیک به دین هندرسون اعلام کرد که باید در اولدترافورد بماند، زیرا او به هر سه دروازه‌ بان تیمش نیاز دارد. باید دید در نهایت آیا مدیران یونایتد به درخواست دین هندرسون گوش می دهند یا خواسته رالف رانگنیک برای حفظ این دروازه بان 24 ساله را عملی می کنند.

 

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋