دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

کیه لینی: رونالدو مشکلات یوونتوس را پنهان می کرد

کیه‌لینی: رونالدو مشکلات یوونتوس را پنهان می‌کرد

جورجیو کیه لینی، مدافع باتجربه یوونتوس مدعی شد اینتر جدی ترین گزینه برای فتح اسکودتو است.

به گزارش ورزش، یوونتوس فردا شب و برای فتح اولین جام خود در سال 2022 به مصاف اینتر آماده ماه های اخیر خواهد رفت. جورجیو کیه لینی، مدافع کهنه کار و ایتالیایی یوونتوس در مورد شرایط این باشگاه بعد از جدایی کریستیانو رونالدو و البته بخت بالای نراتزوری برای کسب عنوان قهرمانی لیگ ایتالیا در فصل جاری صحبت کرده است.

 

جورجیو کیه لینی گفت: "ما باید تیمی متعادل باشیم، البته کسب پیروزی در دیداری مانند رم می تواند اعتماد به نفس و آدرنالین ما را افزایش دهد. ما باید پیشرفت کرده و با تواضع و اعتماد به نفس، به سختی تلاش کنیم. ما می دانیم که جزئیات می توانند سرنوشت این بازی را رقم بزنند. اینتر از کیفیت فنی بالایی برخوردار بوده، از نظر فیزیکی قدرتمند است و گل های زیادی را از ضربات ایستگاهی به ثمر می رساند.

 

کیه‌لینی: رونالدو مشکلات یوونتوس را پنهان می‌کرد

 

از الساندرو باستونی، مدافع اینتر بپرسید که در ماه اکتبر و زمانی که آنها هفت امتیاز از صدر جدول فاصله داشتند به او چه گفتم. من گفتم میلان نیز در کورس است، اما از نظر من اینتر کامل‌ترین تیم در سری آ محسوب می شود. شاید هم اشتباه می‌کنم، اما همیشه معتقدم که آنها بهترین گزینه برای فتح اسکودتو هستند.

 

کریستیانو رونالدو مشکلاتی را که ما داشتیم پنهان می کرد. او بازیکن مهمی بود و با در اختیار داشتم بازیکن بزرگی مثل رونالدو، ندیدن مشکلات آسان تر بود و من انتظار داشتم فصل سختی پس از جدایی رونالدو در انتظار یوونتوس باشد. اما ما تقریبا همان تیم فصل گذشته هستیم، با مانوئل لوکاتلی و مویس کین و بدون کریستیانو. ما می‌توانیم با سخت کوشی به اهداف خود برسیم، اما هرگز نباید احساس حقارت کنیم و انرژی‌ ذهنی خود را از بین ببریم."

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋