دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

ادعای عجیب رییس کمیته داوران؛ 3 هفته بدون اشتباه

ادعای عجیب رییس کمیته داوران؛ 3 هفته بدون اشتباه

افشاریان: در هفته های گذشته امتیازی جابه‌جا نشد؛ ادعای عجیب رییس کمیته داوران؛ 3 هفته بدون اشتباه!؛ رییس کمیته داوران در اظهارنظری اعلام کرد طی 3 هفته گذشته هیچ اشتباه داوری در لیگ برتر رخ نداده است.

به گزارش ورزش، در شرایطی که اعتراض های باشگاه های لیگ برتری به عملکرد داوران در هفته های گذشته نیز ادامه دار بوده و بازار مصاحبه علیه داوران همچنان داغ است اما رییس کمیته داوران در اظهارنظری عجیب ادعا کرد در هفته های دوازدهم ، سیزدهم و چهاردهم هیچ اشتباهی از سوی داوران رخ نداده است!


خداداد افشاریان در مصاحبه امروز خودش در این خصوص گفت: «در هفته‌های چهاردهم، سیزدهم و دوازدهم هیچ مشکل داوری وجود نداشت. در هیچ مسابقه‌ای امتیاز به خاطر اشتباه داوران جا به جا نشد.»


او ادامه داد: « اجازه بدهند ما کارمان را انجام دهیم. ما دو وظیفه داریم. من بیشتر از آنها (مربیان) وسواس دارم، ولی چیزی که دست من است یکسری داوران مشخص است که باید ارنج کنیم. ممکن است اشتباه کنیم، ولی اجازه دهید کارمان را انجام دهیم.»


افشاریان در شرایطی این ادعای عجیب را درباره عملکرد داوران در 3 هفته گذشته لیگ برتر دارد که در برنامه های تلویزیونی و کارشناسی های داوری انجام شده در رسانه‌ها مشخص شده که اشتباهات داوری وجود داشته و برخی تیم ها از این ناحیه سود برده و برخی نیز متضرر شده‌اند.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋