دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

صلاح: چیز عجیب و غیرمعقولی از لیورپول نخواسته ام

می خواهم بمانم ولی...؛ صلاح: چیز عجیب و غیرمعقولی از لیورپول نخواسته‌ام؛ ستاره مصری لیورپول تمدید قراردادش با این باشگاه را به مسئولان باشگاه مربوط دانست.

صلاح: چیز عجیب و غیرمعقولی از لیورپول نخواسته‌ام

به گزارش ورزش، محمد صلاح وارد 18 ماه پایانی قراردادش با لیورپول شده و خبری از تمدید نیست.

صلاح برنامه‌ای برای جدایی از لیگ برتر ندارد اما منتظر است تا برای تمدید قرارداد با لیورپول به توافقی دوطرفه با مدیران این باشگاه دست پیدا کند. به نظر می‌رسد که این بازیکن انتظار دارد که این باشگاه بزرگترین قرارداد تاریخش را به او پیشنهاد دهد که نشان دهنده جایگاهش در این تیم باشد.

 

 

صلاح: چیز عجیب و غیرمعقولی از لیورپول نخواسته‌ام

 

 

یورگن کلوپ ماه پیش در نشست خبری بازی با میلان با سوالی در این رابطه روبرو شد و گفت:« برای تمدید قرارداد صلاح در حال صحبت هستیم. محمد و من مشکلی با شرایط نداریم و همه می‌دانیم چه چیزی می‌خواهیم؛ فقط کمی زمان نیاز است. نمی‌توانم زیاد دراین‌باره حرف بزنم چون مطمئن نیستم شما خبرنگاران به درستی انتقال‌شان دهید.»

 

 

صلاح: چیز عجیب و غیرمعقولی از لیورپول نخواسته‌ام

 

 

صلاح در مصاحبه جدیدش با مجله "GQ" و در مورد آینده اش در لیورپول گفت:« می خواهم در لیورپول بمانم ولی این در دستان من نیست و به باشگاه بستگی دارد. سران لیورپول به خوبی خواسته های مرا می دانند و باید بگویم که توقعات و خواسته های من اصلا غیرمعقول نیستند. من چیز دیوانه‌واری از باشگاه نخواسته ام.

وقتی چیزی از باشگاهت طلب می کنی و برآورده اش می کنند، نوعی قدردانی از شماست و تمجید از کارهایی که انجام داده اید. 5 سال است برای لیورپول بازی می کنم و باشگاه را به خوبی می شناسم. بین هواداران محبوبم و خودم نیز هواداران را بسیار دوست دارم. در نهایت اما تصمیم نهایی برعهده مسئولان باشگاه است و همه چیز به آنها ارتباط دارد.»

 

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋