دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

پایان سوارز در اتلتیکو؛ آمریکا یا عربستان، مقصد بعدی

پایان سوارز در اتلتیکو؛ آمریکا یا عربستان، مقصد بعدی

شروع گمانه زنی‌ها؛ پایان سوارز در اتلتیکو؛ آمریکا یا عربستان، مقصد بعدی؛ بعید است قرارداد لوئیس سوارز با اتلتیکو تمدید شود و فصل بعد او به دنبال تیمی جدید برای خود خواهد بود.

به گزارش ورزش، لوئیس سوارز که قرارداد فعلی‌اش با اتلتیکومادرید در پایان فصل جاری به پایان می‌رسد، به نظر می‌رسد، برنامه‌ای برای تمدید قراردادش با این باشگاه ندارد، این در حالی است که رابطه او با دیه‌گه سیمئونه سرمربی آرژانتینی روخی بلانکو سرد شده است.

پایان سوارز در اتلتیکو؛ آمریکا یا عربستان، مقصد بعدی

برخی رسانه‌های عربستانی و اسپانیایی خبر داده‌اند که مهاجم پیشین بارسلونا مورد توجه باشگاه الهلال عربستان قرار دارد. در یکی از این گزارش‌ها؛ روزنامه سعودی «البلاد» مدعی شده که سوارز مورد توجه مدیران باشگاه الهلال قرار دارد و آنها به دنبال این هستند تا قبل از حضور در جام جهانی باشگاه‌ها با او قرارداد ببندند. همچنین پایگاه خبری «سعودی اسپورت» عربستان مدعی شد؛ در یک شگفتی بزرگ مسئولان باشگاه الهلال و فهد بن نافل رئیس باشگاه با لوئیس سوارز به منظور حضور در جام باشگاه‌های جهان به توافق رسیده‌اند.

پایان سوارز در اتلتیکو؛ آمریکا یا عربستان، مقصد بعدی

سعودی اسپورت همچنین مدعی شده که سوارز پیشنهاد دیگری از باشگاه پیشین خود یعنی بارسلونا دریافت کرد تا به صورت قرضی راهی این تیم شود اما  الهلال در این انتقال بارسا را شکست داده و در این رقابت پیروز شد، چرا که از نظر مالی تنها باشگاهی است که توانسته انتظارات مهاجم اروگوئه‌ای را برآورده کند.

نشریه فرانسوی "le 10 sport" اما این موضوع را تکذیب کرد و خبر داد که در حال حاضر تنها باشگاه آمریکایی اینترمیامی وضعیت این مهاجم اروگوئه‌ای را زیرنظر دارد و نسبت به جذب او علاقه‌مند است.

سوارز 34 ساله این فصل در 26 بازی برای اتلتیکو به میدان رفته و آمار 9 گل‌زده و دو پاس‌گل را از خود بر جای گذاشته است.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋