دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

معوقات داوران لیگ برتری پرداخت می شود

معوقات داوران لیگ برتری پرداخت می‌شود

با اعلام خداداد افشاریان؛ معوقات داوران لیگ برتری پرداخت می‌شود؛ قرار است معوقات داوران در فصل جدید رقابت‌های فوتبال ایران طی روزهای آینده پرداخت شود.

به گزارش ورزش، خداداد افشاریان رئیس کمیته داوران فوتبال ایران در کنفرانس خبری بعد از دومین نشست اعضای کمیته داوران، به صحبت درباره مصوبات این کمیته و اتقاقاتی که قرار است به موجب این مصوبات برای داوران رده بدهد، پرداخت.

مهم‌ترین بخش صحبت‌های افشاریان درباره پرداخت حقوق داوران لیگ برتری بود؛ چرا که با گذشت 14 هفته از رقابت‌های لیگ برتر هنوز حقوق داوران پرداخت نشده و او گفت که با افزایش 4 برابری قرار است طی روزهای آینده حقوق 10 هفته داوران پرداخت شود.

افشاریان با تاکید بر این نکته که افزایش حقوق 400 درصدی برای داوران زن و مرد انجام می‌شود، این را هم گفت که نهایی‌شدن پروسه پرداخت حقوق داوران تا پایان نیم‌فصل، فردا در جلسه هیات‌رئیسه بررسی خواهد شد و در صورت مصوب شدن، اطلاعات تکمیلی در این‌باره مخابره می‌شود.

ضمن آن‌که رئیس کمیته داوران در واکنش به موضوع البسه داوران هم گفت که از سوی عزیزی‌خادم رئیس فدراسیون فوتبال ماموریت یافته تا ضعف‌های قراردادی با اسپانسر داوران را پیدا کرده و سپس با بررسی این ضعف‌ها، مشکلات پیش آمده برای داوران رتق و فتق شود.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋