دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

کرونا و حوادث پیش بینی نشده علیه برنامه قطر در 2022

نگرانی میزبان جام جهانی هر روز بیشتر می‌شود؛ کرونا و حوادث پیش‌بینی نشده علیه برنامه قطر در 2022؛ انتشار سریع سویه جدید کرونا در قطر مسئولان برگزار کننده مسابقات لیگ این کشور را بسیار نگران کرده است.

کرونا و حوادث پیش‌بینی نشده علیه برنامه قطر در 2022

به گزارش ورزش، در شرایطی که در فاصله کمتر از یک سال تا جام جهانی قطری‌ها وسواس زیادی روی برگزاری دقیق تورنمنت‌ها طبق تقویم برنامه‌ریزی شده دارند، اما رخدادهای پیش‌بینی نشده لیگ این کشور را تحت تاثیر قرار داده است.

تعویق بازی‌ها باعث می‌شود برنامه ریزی فشرده‌تر شود. همچنین بعضی تیم‌ها همزمان با مسابقات لیگ در لیگ قهرمانان آسیا هم حضور دارند و در کنار آن برخی بازیکنان نیز خود را برای دعوت به تیم‌ ملی و حضور در جام جهانی آماده می‌کنند؛ این فشردگی باعث می‌شود فشار روی بازیکنان زیاد باشد و خطر مصدومیت آنها در این سال فوتبالی مهم افزایش پیدا کند.

طبق برنامه ریزی باید لیگ ستارگان قبل از ماه آوریل به اتمام برسد ولی با توجه به سرعت انتشار ویروس و تعداد مبتلایان، احتمال تعویق مسابقات لیگ وجود دارد و ممکن است فشار خیلی زیادی به تیم‌ها آورده شود.

این تغییرات برنامه باعث می‌شود مشکلات زیادی برای باشگاه‌ها به وجود بیاید زیرا تمرینات با نفرات کامل تشکیل نمی‌شود و آن برنامه‌ای که مربیان برای اجرای کارهای فنی‌شان دارند به درستی صورت نمی‌گیرد و فشار بازی‌ها روی عملکرد بازیکنان تاثیر منفی خواهد گذاشت.

آن طور که پیداست اتفاقات خود را به برنامه ریزی لیگ تحمیل کرده است. برای مثال چند ساعت پیش مسئولان برگزاری قطر خبر دادند بازی الریان و السد که در چارچوب هفته چهاردهم قرار بود روز پنجشنبه برگزار شود به وقت دیگری موکول شده است. همچنین مسابقه الوکره مقابل الخور هم با یک روز تاخیر به دلیل ماجرای حمله قلبی عثمان کولیبالی برگزار خواهد شد.

علاوه بر آن در هفته سیزدهم دو تیم الدحیل و الغرافه به دلیل تعداد بالای مبتلایان‌شان تنها با چهار بازیکن روی نیمکت به مصاف حریفان خود رفتند و به همین دلیل باشگاه‌ها درخواست دارند که پروتکل‌های شدیدتری در دستور کار قرار بگیرد و حتی هنگام تمرین، گرم کردن و در رختکن‌ها نیز با توجه به سرعت انتشار بالای سویه جدید، مسائل بهداشتی رعایت شود.

در پایان باید گفت حتی این احتمال وجود دارد به دلیل ابتلای زیاد بازیکنان هفته‌های لیگ ستارگان کاهش پیدا کند! بدون شک قطری‌ها میزبانی بسیار سختی را برای جام جهانی پیش رو دارند و باید دید تا چه حد می‌توانند لیگ و بازی‌های داخلی‌شان را طبق برنامه پیش ببرند.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋