دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

الکلاسیکویی با طعم نیمه نهایی به میزبانی ریاض

الکلاسیکویی با طعم نیمه‌نهایی به میزبانی ریاض

رئال و بارسا، فرسنگ‌ها دور از اسپانیا؛ الکلاسیکویی با طعم نیمه‌نهایی به میزبانی ریاض!؛ فرداشب در ورزشگاه بین‌المللی کینگ عبداله جده عربستان یک مسابقه ویژه به میزبانی فوتبال این کشور برگزار خواهد شد.

به گزارش ورزش سوپرکاپ اسپانیا 2022 فرداشب در ریاض عربستان افتتاح می‌شود، طبق توافق سران لالیگا و مسئولان فوتبالی عربستان این تورنمنت با حضور چهار تیم برتر جدول قرار است در قالب سه مسابقه دنبال شود و براساس قرعه‌کشی رئال مادرید و بارسلونا، دو رقیب سنتی در مرحله نیمه‌نهایی به مصاف هم می‌روند و اتلتیکو مادرید و اتلتیک بیلبائو دیگر مصاف این مرحله را برگزار می‌کنند.

در مسابقه افتتاحیه، فرداشب در ورزشگاه کینگ فهد عربستان که یکی از مدرن‌ترین ورزشگاه‌های قاره آسیا به شمار می‌رود، شاگردان آنچلوتی و ژاوی از ساعت 22:30 به مصاف همدیگر می‌روند.

بارسلونا با لشگری از مصدومان و غایبین به ریاض سفر کرده و در مقابل کهکشانی‌ها با همه ستارگان خود مهیای برگزاری مسابقه نیمه‌نهایی سوپرکاپ اسپانیا شده‌اند.

باید دید بارسایی‌ها که در لالیگا هم اوضاع جالبی ندارند و با فاصله 17 امتیازی از رئال صدرنشین، در جایگاه ششم جدول هستند، می‌توانند با پیروزی و رسیدن به فینال سوپرکاپ، انتقام تیره‌روزی‌های لیگ را بگیرند و در آستانه فتح اولین جام با ژاوی قرار گیرند یا روزهای درخشان رئال با آنچلوتی ادامه پیدا می‌کند و آن‌ها به فتح سوپرکاپ یک گام نزدیک‌تر می‌شوند.

گفتنی است که مسابقه اتلتیکو مادرید و اتلتیک بیلبائو پنجشنبه از ساعت 22:30 در ورزشگاه بین‌المللی فهد عربستان به انجام خواهد رسید.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋