دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

من شاهد توهین مسی به په په و راموس بودم

یرزی دودک:؛ من شاهد توهین مسی به په‌په و راموس بودم؛ یزری دودک، دروازه‌بان سابق رئال مادرید، ادعا کرد که لیونل مسی در یکی از دیدارهای ال‌کلاسیکو به سرخیو راموس و په‌په توهین کرده است.

من شاهد توهین مسی به په‌په و راموس بودم

به گزارش ورزش، دودک نیز به جمع فوتبالیست‌هایی پیوسته که پس از پایان دروان فوتبال، اقدام به انتشر زندگینامه خود می‌کنند و روایت جدیدی از اتفاقات را شرح می‌دهند که فوتبال‌دوستان تا آن روز از آنها مطلع نبودند.

این بار دودک تصمیم گرفته که درباره لیونل مسی و رفتاری که این بازیکن در زمین و خصوصا در دیدارهای حساس دارد صحبت کند.

او با اشاره به دیدار حساس و پر تنشی که ژوزه مورینیو و پپ گواردیولا هدایت رئال مادرید و بارسلونا را به عهده داشتند نوشت:« همه چیز بسیار تحریک کننده و با سوتفاهم همراه شد، درست همانطور که بارسلونا و گواردیولا رفتار می‌کردند. من دیدم که مسی کلمات بسیار وقیحانه و نادرستی را خطاب به په‌په و راموس مطرح کرد. حرف‌هایی که هرگز نمی‌توانید تصور کنید فردی مانند او که بسیار خوب و آرام به نظر می‌رسد به زبان بیاورد.»

 

من شاهد توهین مسی به په‌په و راموس بودم

 

دودک در فاصله سال‌های 2001 تا 2007 در لیورپول توپ می‌زد و پس از آن به رئال مادرید آمد تا سه فصل نیز در سانتیاگو برنابئو حضور داشته باشد. او در این باشگاه همیشه دروازه‌بان دوم بود و پشت سر ایکر کاسیاس قرار داشت.

او همیشه از احترام و حمایت هواداران رئال برخوردار بود اما در کتابش به دو نفر از بزرگترین بازیکنان تاریخ این باشگاه نیز تاخته است. دودک نوشته:« رائول گونزالس بسیار مغرور بود اما در آخر می‌توان گفت که فردی عادی بود. رونالدو نیز فقط خودش را می‌دید، با این حال به شکلی باورنکردنی رقابت‌جو بود و ذاتا یک قهرمان به حساب می‌آمد.»

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋