دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

روایت جالب ستاره پرتغالی از کار با پپ گواردیولا

روایت جالب ستاره پرتغالی از کار با پپ گواردیولا

برناردو سیلوا، ستاره پرتغالی منچستر سیتی، صحبت های جالبی را در مورد پپ گواردیولا مطرح کرد.

به گزارش ورزش، منچسترسیتی تحت هدایت پپ گواردیولا در این فصل نیز شانس اصلی کسب عنوان قهرمانی در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس محسوب می شود. شاگردان پپ گواردیولا در این مقطع از فصل فاصله نسبتا قابل قبولی با چلسی و لیورپول ایجاد کرده‌اند و همین موضوع شانس آنها را برای دفاع از عنوان قهرمانی افزایش داده است.

روایت جالب ستاره پرتغالی از کار با پپ گواردیولا

برناردو سیلوا، ستاره پرتغالی منچستر سیتی، حالا در مصاحبه‌ای به تمجید از پپ گواردیولا پرداخته و صحبت‌های جالبی را در رابطه با همکاری با این سرمربی اسپانیایی مطرح کرده است. برناردو در این باره گفت: "او جنبه انسانی و تاکتیکی رختکن را به خوبی مدیریت می‌کند و این اصلا کار آسانی نیست. آن هم تیم قدرتمندی مثل ما که اکثر بازیکنان 50، 60، 70، 80 میلیون یورو قیمت دارند."

برناردو در ادامه گفت: "من فکر می‌کنم که پپ گواردیولا تا حدودی از همه ویژگی ها برخوردار است. نمی‌خواهم نام ببرم اما مربیانی داشته‌ام که از نظر تاکتیکی بسیار خوب بوده اند اما به لحاظ برخورد انسانی با مشکل مواجه بوده اند‌. یا برعکس در روابط با بازیکنان بسیار خوب بوده اند اما در بحث های تاکتیکی نه...

روایت جالب ستاره پرتغالی از کار با پپ گواردیولا

من فکر می کنم بزرگترین نقطه قوت پپ گواردیولا جدا از اینکه او سرمربی با کیفیتی محسوب می شود این است که که به ما آن دیدگاهی که باید را می دهد. جنبه‌های فنی او بسیار قوی است. او موفق می شود بازیکنانی که قیمت بالایی دارند روی نیمکت نگه دارد بدون اینکه هیچ مشکلی به وجود بیاید. فکر می‌کنم این مسئله نشان می‌دهد که او تا چه حدی در مدیریت رختکن مهارت دارد."

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋