دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

کار دشوار یووه برابر اینتر؛ لشگر نصفه و نیمه

کار دشوار یووه برابر اینتر؛ لشگر نصفه و نیمه

ماتییس دی لیخت، فدریکو کیه زا و خوان کوادرادو در دیدار چهارشنبه شب سوپرجام ایتالیا مقابل اینتر غایب هستند.

به گزارش ورزش، علیرغم برتری دراماتیک و فراموش نشدنی یوونتوس مقابل رم، شرایط در اردوی این تیم در آستانه تقابل با اینتر در سوپرجام چندان خود مساعد نیست و مکس آلگری کار دشواری برای چینش تیمش در این مسابقه خواهد داشت. خوان کوادرادو، وینگر کلمبیایی بیانکونری به دلیل محرومیت دیدار آتی یوونتوس در سوپرجام ایتالیا مقابل اینتر را از دست داد.

 

این مدافع راست 33 ساله پنجمین کارت زرد خود در فصل سری آ را در دقایق پایانی نیمه اول دیدار یوونتوس برابر رم دریافت کرد و از بازی مقابل نراتزوری محروم شد. در ایتالیا بازیکنان به ازای هر پنج کارت زرد از اولین بازی رسمی پیش رو محروم می‌شوند و بدین ترتیب محرومیت کوادرادو به دیدار سوپرکاپ ایتالیا منتقل می‌شود.

 

کار دشوار یووه برابر اینتر؛ لشگر نصفه و نیمه

 

همچنین ماتیس دی لیخت، مدافع میانی و هندی یوونتوس نیز پس از دریافت کارت قرمز در دقیقه 81 بازی مقابل جالوروسی، از مسابقه برابر اینتر محروم خواهد بود. دی لیخت که در روزهای اخیر به شدت تحت فشار انتقادات قرار گرفته و برخی معتقدند شایعات جدایی از یوونتوس روی عملکرد این بازیکن تاثیر گذاشته است.

 

اما فدریکو کیه زا دیگر ستاره یوونتوس است که قادر به حضور در ترکیب این تیم مقابل اینتر نخواهد بود. این گلزن جوان در دیدار دیشب مقابل رم بدچار پارگی رباط صلیبی شده و نه تنها مسابقه با اینتر، بلکه ادامه فصل را نیز از دست خواهد داد. بدین ترتیب مکس آلگری بدون حضور این سه مهره مهم خود کار دشواری برابر اینتر آماده هفته های اخیر در سوپرکاپ ایتالیا خواهد داشت.

 

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋