دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

آخرین مدیر ورزشی پرسپولیس(عکس)

آخرین مدیر ورزشی پرسپولیس(عکس)

بیست و یکم اسفند ۱۳۹۹ روزی است که نام جعفر کاشانی از جمع اعضای هیات مدیره پرسپولیس بیرون آمد.

به گزارش ورزش، مرحوم جعفر کاشانی پیشکسوت نامدار پرسپولیس، کاپیتان سابق سرخپوشان و کاپیتان سابق تیم ملی یکی از فرهیخته ترین فوتبالیست های ملی  سال ها به‌عنوان عضو هیات مدیره در باشگاه پرسپولیس منشا خیر بود.

مرحوم کاشانی که یک کارمند عالی رتبه سیاسی در وزارت امور خارجه و کاردار و سرکنسول ایران در کشورهای انگلستان، آلمان، سوریه و امارات بود، در دوران کاری خود نیز منشا خیر بسیاری برای ایرانیان مقیم خارج از ایران بوده است. او پس از اتمام دوره کاری خود در وزارت امور خارجه دوباره به سمت فوتبال برگشت و در دوره ای رییس هیات مدیره پرسپولیس نیز بود. او همچنین سال های سال در باشگاه شاهین شرایط و امکاناتی را برای این نام قدیمی تهران ایجاد کرد که از وی به یادگار مانده است.

مرحوم کاشانی در تاریخ ۱۰ مهر ۱۳۹۸ درگذشت اما او به‌عنوان عضو هیات مدیره در تاریخ ۲۱ اسفند ۹۹ یعنی یک سال و نیم بعد از فوت به‌صورت رسمی از جمع اعضای هیات مدیره پرسپولیس (روزنامه رسمی) خارج شد و افراد جدیدی شامل سید محمد فیاض، غلامعلی محمد علیپور و مهدی رسول پناه به جای وی و آقایان ایرج عرب و مهدی محمدنبی متصدی پست هیات مدیره باشگاه پرسپولیس شدند.

از آن هیات مدیره مهرداد هاشمی نیز چند ماه بعد جای خود را به محمد اسد مسجدی داد. این آخرین تغییرات رسمی هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در روزنامه رسمی جمهوری اسلامی است.

آخرین مدیر ورزشی پرسپولیس(عکس)

آخرین مدیر ورزشی پرسپولیس(عکس)

آخرین مدیر ورزشی پرسپولیس(عکس)

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋