دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۳ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

آرتا: خوش شانس بودیم که از هوادار گل نخوردیم

علیرضا آرتا می‌گوید: گل‌گهر بازی بسیار سختی را مقابل هوادار تجربه کرده اما روحیه این تیم به شرایط خوبی بازگشته و می‌توانند دوباره بالانشین باشند.

آرتا: خوش شانس بودیم که از هوادار گل نخوردیم

به گزارش ورزش، شاگردان امیر قلعه‌نویی مقابل هوادار در یک دیدار بسیار سخت با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسیدند. علیرضا آرتا در مورد این بازی گفت: اول از همه خدا را شکر می‌کنم که این بازی را بردیم، به نظرم سخت ترین بازی لیگ‌مان مقابل هوادار بود و خیلی به ما فشار آمد ولی توانستیم یک بر صفر ببریم. برای این امتیاز خیلی تلاش کردیم. هر ۴ روز یکبار بازی‌ها برگزار می‌شود و تمام بچه‌ها به خوبی استراحت و ریکاوری می‌کنند و همیشه آماده بازی ها هستیم. 

وی ادامه داد: بازی بعدی ما هم با تراکتور است که اگر ببریم چهارم می‌شویم و انشاالله اگر ۷ امتیاز هم به ما برگردد ما از این هم بالاتر خواهیم رفت. امیدوارم حقمان را به ما بدهند.

این بازیکن در مورد شرایط بازی با هوادار توضیح داد: ما در نیمه اول توانستیم گل را بزنیم و بعد از آن خواستیم گل را حفظ کنیم چون به این سه امتیاز نیاز داشتیم تا بتوانیم در جدول خودمان را ثابت کنیم و خدا را شکر که توانستیم به آن دست پیدا کنیم. در نیمه اول ما خوب کار کردیم و با ترکیب ۱_۳_۲_۴ به میدان رفتیم ولی در نیمه دوم  ترکیب تیم به ۳_۴_۳ تغییر کرد و هوادار هم بیشتر به ما فشار آورد و فقط قصد داشت گل مساوی را بزند. در چند صحنه هم شانس آوردیم  چرا که هوادار خیلی خوب کار می‌کرد اما به نظرم محسن فروزان یکی از بهترین بازیکنان زمین بود و توپ‌های خوبی را برای ما گرفت. باید به او خسته نباشید بگویم زیرا توانست بازی را برای ما در بیاورد.

مدافع گل گهر سیرجان در مورد صحبت امیر قلعه‌نویی در کنفرانس خبری مبنی بر اینکه بچه‌ها بابت کار نکرده و امتیازی که از دست رفته نباید ناراحت باشند بیان کرد: در بازی با فولاد که هنوز رای نیامده بود و هفت امتیاز از ما کسر نشده بود ده نفره شدیم و به نظرم حق ما باخت نبود و بعد از آن بازی هم شرایط روحی ما خیلی به هم ریخت. ما صدر جدول بودیم و داشتیم برای قهرمانی می‌جنگیدیم ولی بعد از اینکه رای صادر شد شرایط روحی روانی ما بد شد ولی امیر قلعه نویی و باشگاه به خوبی توانستند این قضیه را مدیریت کنند و ما داریم به همان جنگندگی سابق ادامه می‌دهیم و مطمئناً این ۷ امتیاز هم بر می‌گردد و حق به حقدار می رسد و ما به بالای جدول می‌رویم.

آرتا در پایان در مورد دیدار بعدی افزود: ریکاوری خوبی قبل از این بازی انجام می‌دهیم و برای دیدار با تراکتور آماده می‌شویم. بازی ها هر ۴ روز یکبار برگزار می‌شود و بعد از این دیدار هم جام حذفی را در پیش داریم و آن بازی هم برای ما مهم است. انشالله که ذوب آهن را هم می بریم و اگر این تیم را شکست بدهیم بدون آن ۷ امتیاز هم میتوانیم بالای جدول باشیم.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋