دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

امشب، از سرگیری بازی الریان با گل شجاع

دیدار پرحاشیه و نیمه کاره الریان و الوکره امروز مجددا از دقیقه 42 از سرگرفته می شود.

امشب، از سرگیری بازی الریان با گل شجاع

به گزارش ورزش، دو روز پیش بود که در دیداری از هفته سیزدهم رقابت های لیگ ستارگان قطر، تیم های الریان و الوکره قطر به مصاف هم رفتند. در این بازی شجاع خلیل زاده مدافع ملی پوش الریان موفق شد در دقیقه 19 دروازه حریف را باز کند و تیمش را پیش بیندازد.

اما در دقیقه 42 این دیدار، عثمان کولیبالی مدافع اهل مالی الوکره به دلیل حمله قلبی روی زمین افتاد و باعث توقف بازی شد. پس از گذشته زمان زیادی از این حادثه و با تلاش کادرپزشکی، کولیبالی از خطر مرگ رهایی پیدا کرد اما این بازی با تصمیم داور مسابقه و بازیکنان دو تیم، نیمه کاره رها شد.

حالا نیز سازمان لیگ قطر در بیانیه ای اعلام کرده است که این بازی مطابق با قوانین فدراسیون فوتبال قطر، از دقیقه 42 و همان لحظه ای که بازی متوقف شده، از سر گرفته می شود و دو تیم با نتیجه یک بر صفر و تک گلی که شجاع خلیل زاده به ثمر رسانده، وارد زمین مسابقه می شوند.

امشب، از سرگیری بازی الریان با گل شجاع

کولیبالی نیز که زمان رخ دادن این اتفاق بیهوش شده بود، پس از تلاش کادرپزشکی و به محض رسیدن به بیمارستان، به هوش آمد و طی این مدت زیر نظر پزشکان بیمارستان آزمایشات گوناگونی را پشت سر گذاشته تا از سلامت او اطمینان حاصل شود.

وضعیت کنونی این بازیکن پایدار گزارش شده و کادرپزشکی بیمارستان نیز به دنبال اطمینان از این موضوع است تا پس از تأییدیه های نهایی مبنی بر رفع این خطر بزرگ، اجازه ترخیص مدافع الوکره را صادر کند.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋