دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

یک کرونایی جدید در رختکن لیورپول رویت شد

یک کرونایی جدید در رختکن لیورپول رویت شد

تست کرونای ترنت الکساندر آرنولد، مدافع انگلیسی لیورپول  مثبت اعلام شده است.

به گزارش ورزش، بحران کرونا و مصدومیت دست بردار اردوی لیورپول نیست و روز به روز نام های جدیدی به لیست بلندبالای غایبان این تیم اضافه می شود. ساعتی قبل باشگاه لیورپول اعلام کرد تست کرونای ترنت الکساندر آرنولد نیز بعد از دیدار هفته گذشته این تیم مقابل چلسی مثبت اعلام شده و او چند روزی از میادین دور خواهد بود. البته به نظر می رسد این مدافع راست در روزهای آینده تمرینات خود را از سر بگیرد و برای بازی رفت مرحله نیمه نهایی جام اتحادیه مقابل آرسنال در روز پنجشنبه در دسترس کادر فنی مرسی سایدی ها باشد.

 

یک کرونایی جدید در رختکن لیورپول رویت شد

 

لیورپول امروز در شرایطی در رقابت های جام حذفی به مصاف تیم شروزبری می رود که بازیکنانی چون آلیسون بکر، نکو ویلیامز، جوردن هندرسون، جو گومز، جیمز میلنر، الکس اکسلید چمبرلین و دیگو ژوتا را در اختیار ندارد و البته محمد صلاح، نبی کیتا و سادیو مانه نیز برای شرکت در جام ملت های آفریقا راهی اردو تیم ملی کشور خود شده اند.

 

البته نکته خوشحال کننده برای هواداران لیورپول بازگشت یورگن کلوپ به نیمکت بعد از بهبودی از بیماری کرونا خواهد بود. مرسی سایدی ها در روزهای آتی و در لیگ برتر نیز شرایط دشواری را در پیش رو داشته و باید با خیل این بازیکنان بیمار و مصدوم سر کنند.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋