دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

فابیو کاناوارو مربی لواندوفسکی می شود

فابیو کاناوارو مربی لواندوفسکی می‌شود

در یک‌قدمی نیمکت لهستان؛ فابیو کاناوارو مربی لواندوفسکی می‌شود؛ اسطوره فوتبال ایتالیا احتمالار به عنوان مربی جدید تیم ملی لهستان معرفی خواهد شد.

به گزارش ورزش، فابیو کاناوارو در آستانه تبدیل شدن به سرمربی جدید تیم ملی لهستان است. پس از خروج پائولو سوسا از این تیم برای قبول هدایت تیم فوتبال فلامنگوی برزیل، مدافع سابق تیم ملی ایتالیا به عنوان جانشین این مرد پرتغالی انتخاب شده است.

 

 

فابیو کاناوارو مربی لواندوفسکی می‌شود

 

 

سوسا، سرمربی سابق فیورنتینا کمتر از یک سال هدایت تیم ملی لهستان را برعهده داشت و در ماه دسامبر این تیم را ترک کرد تا سرمربی فلامنگو شود. او در حالی با لهستانی‌ها قطع همکاری کرد که در 15 بازی‌اش به عنوان سرمربی تیم ملی این کشور 6 پیروزی، 5 تساوی و 4 شکست داشت.

طبق اعلام جان‌لوکا دی‌مارتزیو، خبرنگار شبکه اسکای اسپورت ایتالیا، کاناوارو در صدر فهرست گزینه‌های سوسا قرار دارد و او با مقامات فدراسیون فوتبال لهستان هم یک جلسه داشته و روند مذاکرات در شهر کراکف به خوبی پیش رفته است.

 

 

فابیو کاناوارو مربی لواندوفسکی می‌شود

 

 

گفته می‌شود که او با فدراسیون فوتبال لهستان قراردادی دو ساله بسته و فوراً کارش را در این تیم آغاز خواهد کرد تا تیم را برای مصاف با روسیه در مرحله پلی‌آف انتخابی جام جهانی 2022 آماده کند.

کاناوارو که سال 2012 کفش‌‌هایش را آویزان کرد، سابقه هدایت تیم‌هایی مانند الاهلی امارات، گوانگژو اورگراند چین، النصر عربستان، تیانجین کوانجیان چین و تیم ملی چین را دارد. از آندره‌آ پیرلو سرمربی سابق یوونتوس هم به عنوان دیگر گزینه لهستانی‌ها به عنوان جانشین سوسا یاد می‌شود.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋