دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

فروزان: تا پایان فصل نگاه کردن به جدول ممنوع است

با قدرت جنگندگی و برد حقانیت خودمان را ثابت می‌کنیم؛ فروزان: تا پایان فصل نگاه کردن به جدول ممنوع است؛ دروازه‌بان باتجربه گل گهر سیرجان بار دیگر توانست روز موفقی را در ترکیب این تیم پشت سر بگذارد تا تیمش به بردی حیاتی دست یابد.

فروزان: تا پایان فصل نگاه کردن به جدول ممنوع است

به گزارش ورزش، محسن فروزان که در این فصل نیز روند بدون حاشیه با عملکرد فنی قابل توجهی را دنبال می‌کند، در بازی روز گذشته تیمش برابر هوادار تهران موفق شد با حفظ دروازه‌اش نقش پررنگی در دستیابی به برد این تیم ایفا کند.

او درباره بازی با هوادار می‌گوید: مسلما هیچ بازی آسانی در لیگ وجود ندارد اما ما هدفی جز بردهای بیشتر برای هدف نهایی‌مان نداریم. کار سختی داریم و با اتفاقاتی که افتاده کارمان برای رسیدن به هدف سخت‌تر شده است. اما نشان دادیم که این مجموعه پتانسیل بزرگی دارد که قادر خواهیم بود با پشت سر گذاشتن این اتفاقات به افتخار قابل توجهی دست یابیم.

فروزان درباره هوادار و شاگردان رضا عنایتی گفت: جا دارد به آقای عنایتی هم بابت تیمی که شکل داده‌اند تبریک بگویم. آنها واقعا فوتبال خوبی به نمایش گذاشتند اما هیچ اتفاقی نمی‌تواند مانع از انگیزه ما برای برد شود. خوشحالم که این بازی سخت را توانستیم با یک برد ارزشمند خاتمه دهیم و به مسیرمان ادامه دهیم. مسلما کسر امتیاز آن هم هفت امتیاز می‌تواند شیرازه هر تیمی را بپاشد اما خوشبختانه فردی روی نیمکت ما حضور دارد که با تجربه بالای خود و کاریزمای برتری‌جویی‌اش باعث می‌شود تا همچنان سرپا بمانیم و به سمت هدف پیش برویم.

دروازه‌بان گل گهر درباره عملکردش در این بازی گفت: ما یک تیم هستیم. هدف همگی ما موفقیت و برد در بازی‌هاست. این ذهنیت تیمی باعث می‌شود تا هر کس در جایگاه خود به دنبال این باشد تا موفقیت نهایی حاصل شود. تک تک بچه‌ها و حتی کسانی که شانس حضور در این بازی را نداشتند سهم بزرگی در این برد داشتند و خوشحالم که در نهایت به برد رسیدیم. همانطور که گفتم هوادار بعد از دریافت گل برای جبران آن حملات زیادی را تدارک دید که کار ما را برای حفظ نتیجه سخت می‌کرد. من همیشه از ایجاد موقعیت روی دروازه‌ام استقبال می‌کنم و اینکه توانستم تاثیری روی نتیجه بازی داشته باشم خوشحالم. کار تیمی و دفاعی ما هم در این بازی عالی بود و همانطور که گفتم رفته رفته از شرایط روحی بدی که بعد از کسر امتیاز از ما شکل گرفته بود، خارج می‌شویم. ما می‌دانیم که در نهایت یا این امتیازات به ما بازخواهد گشت و کمک می‌کند تا در صدر جدول حاضر شویم یا اینکه با دستیابی به امتیازات پیش رو بار دیگر قدرت خودمان را به حریفان دیکته خواهیم کرد. پس هیچ وقت از هدف خودمان کوتاه نخواهیم آمد. ما به معنای واقعی یک تیم هستیم که باید نشان دهیم هیچ اتفاقی نمی‌تواند مانع ما شود.


فروزان با اشاره به امیدواری آنها برای بازگشت امتیازات کسر شده گفت: واقعا ذهن خودمان را از این موضوع خارج کرده‌ایم و به هیچ وجه به جدول نگاه نمی‌کنیم. هنوز هیچ اتفاقی در جدول رخ نداده و حتی اگر در صدر نیم فصل هم قرار می‌گرفتیم هیچ جام و جایگاه قابل بحثی نبود. مهم پایان فصل است. ما برای اتفاقات خوب پایان فصل می‌جنگیم و آنجا مشخص می‌شود که آیا تلاشی که در طول فصل داشته‌ایم نتیجه داده است یا خیر. پس تا هفته پایانی نگاه کردن به جدول برای ما ممنوع است و باید به بازی‌های بعدی و بالاترین تلاش برای پیروزی در آنها فکر کنیم.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋