دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

کمپ خوب برای اردوی های تیم ملی (عکس)

ورزشگاه المپیک کیش و بازسازی موفق؛ کمپ خوب برای اردوی‌های تیم ملی (عکس)؛ ورزشگاه المپیک کیش می‌تواند میزبان خوبی برای اردوهای تیم‌های ملی (زنان و مردان) باشد و کیفیت چمن و امکانات آن بسیار نسبت به ماه‌های گذشته تغییر کرده است.

به گزارش ورزش جزیره کیش به عنوان یک موقعیت مکانی مناسب برای برگزاری اردوهای ملی می‌تواند مطرح باشد، اما عدم وجود امکانات کافی باعث شده تا در سالیان گذشته کمتر این منطقه مورد توجه تیم‌های ملی قرار گیرد؛ اما در دوره جدید فدراسیون فوتبال توجه ویژه‌ای برای ارتقای سطح امکانات فوتبالی در این جزیره شده است.

بعد از بازدید عزیزی‌خادم رئیس فدراسیون فوتبال و سپس دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی، بازسازی ورزشگاه المپیک کیش در دستور کار قرار گرفت تا از این پس تیم‌های ملی بتوانند اردوهای خود را در جزیره کیش دنبال کنند؛ اسکوچیچ برای انتقال اردوهای ملی چند شرط را مطرح کرده بود که در بازسازی باید مورد توجه قرار گیرند، از جمله کیفیت چمن و امکانات ورزشگاه.

حالا حضور تیم ملی فوتبال زنان در آستانه شرکت در جام ملت‌ها در جزیره کیش و گذراندن اردوی آماده‌سازی در ورزشگاه المپیک به خوبی نشان می‌دهد اصلاحات خواسته شده در ورزشگاه انجام شده و چمن مطبوع در کنار امکانات مناسب مهیای میزبانی از تیم‌های ملی شده است.

کمپ خوب برای اردوی‌های تیم ملی (عکس)

پیش از این تیم ملی فوتبال زنان دو ماه قبل هم در جزیره کیش اردو زده بود و به نظر می‌رسد تیم ملی فوتبال مردان هم به‌زودی اردویی را در جزیره کیش سپری می‌کند؛ هر چند که پیش از اعزام به بحرین هم این جزیره میزبان اردوی تیم ملی فوتبال مردان بود.

با توجه به تعمیر ورزشگاه و به‌روزرسانی آن، از این پس جزیره کیش می‌تواند مقصد خوبی برای اردوهای احتمالی تیم‌های ملی و البته تیم‌های باشگاهی باشد و باید دید در آینده چه اردوهایی در ورزشگاه بازسازی‌شده المپیک کیش برگزار خواهد شد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋