دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

لژیونر عراقی به کرونا مبتلا شد

ریبین سولاقا مدافع تیم بوریرام تایلند و تیم ملی عراق به کرونا مبتلا شد.

لژیونر عراقی به کرونا مبتلا شد

به گزارش ورزش، ریبین سولاقا یکی از بازیکنان لژیونر تیم ملی عراق که در تیم بوریرام تایلند توپ می زند، به ویروس کرونا مبتلا شده است. این بازیکن دو ملیتی که متولد سوئد است، به دلیل ابتلا به کرونا ممکن است دیدار برابر ایران را از دست بدهد.

فدراسیون فوتبال عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد: «غیبت ریبین سولاقا در تمرینات باشگاهش، طبق پروتکل بهداشتی که در تایلند دنبال می‌شود، تایید می‌کند که او ناقل این ویروس است. برای انجام تست جدید و اطمینان از منفی شدن کرونای سولاقا، این بازیکن باید 7 روز راهی قرنطینه شود تا امکان بازگشت به میادین را کسب کند.»

سولاقا در گفتگوی تلفنی با محمد عماد مسئول هماهنگی رسانه ای تیم ملی عراق اعلام کرد که ضمن انجام اقدامات درمانی لازم، طی هفته آینده برای اطلاع از وضعیت سلامتی خود، آزمایشات لازم را انجام خواهد داد تا مشخص شود او می تواند تیم ملی عراق را در دو دیدار برابر ایران و لبنان همراهی کند یا خیر.

تیم های ملی ایران و عراق در دور هفتم از مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 قطر، در تاریخ 7 بهمن و در استادیوم آزادی تهران به مصاف هم می روند.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋