دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

واکنش ستاره یونایتد؛ اخبار جعلی است (عکس)

فرد، هافبک جنگنده منچستریونایتد تاکید کرد شایعات تمایل این بازیکن به جدایی از این باشگاه جعلی و غلط است.

به گزارش ورزش، منچستر یونایتد پس از شکست مقابل ولوز در آخرین بازی خود در لیگ برتر، در رده هفتم جدول لیگ برتر باقی ماند تا شانس این تیم برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان کمتر از قبل شود. همچنین در روزهای اخیر اخبار فراوانی در مورد نارضایتی ستاره های این تیم از شرایط رختکن یونایتد منتشر شده و هواداران را نگران کرده است. نشریه دیلی میل دیروز در گزارشی مدعی شد 17 بازیکن یونایتد از وضعیت باشگاه یا کمبود زمان بازی خسته شده‌ و حتی 11 بازیکن به صورت جدی به دنبال جدایی در فصل تابستان هستند.

 

از فرد، هافبک برزیلی منچستریونایتد نیز به عنوان یکی از مهم ترین بازیکنان ناراضی نام برده شده بود، اما او امروز اخبار مبنی بر نارضایتی تعدادی از بازیکنان از جمله خودش در اولدترافورد را رد کرده و این شایعات را اخبار جعلی خواند.

 

فرد در صفحه خود نوشت: "در چند روز گذشته چندین خبر جعلی درباره خودم و سایر بازیکنان منچستریونایتد خوانده‌ام. من عادت ندارم به این مسائل جنجالی به صورت علنی پاسخ دهم، اما این بار مجبور به این کار شدم. فقط می‌خواهم بگویم که اینجا بسیار خوشحالم و هرگز ناراضی و هرگز به دنبال ترک باشگاه نبوده ام. با اخبار جعلی گمراه نشوید. ما با فداکاری تمام به تلاش برای رسیدن به اهداف خود ادامه خواهیم داد."

 

واکنش ستاره یونایتد؛ اخبار جعلی است (عکس)

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋