دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

حسینی و طعم گلزنی برابر پرسپولیس

حسینی و طعم گلزنی برابر پرسپولیس

استقبال مدافع قرضی سرخ‌ها از یحیی با گل؛ حسینی و طعم گلزنی برابر پرسپولیس؛ مدافع اسبق پرسپولیس که به صورت قرضی راهی پدیده مشهد شده، موفق شد برابر این تیم گل تیمش را به نام خود کند.

به گزارش ورزش، احسان حسینی مدافع جوان پرسپولیس که فرصت چندانی در ترکیب این تیم به دست نیاورده بود، بعد از اینکه در فصل گذشته تنها برابر آلومینیوم اراک به میدان رفت، در این فصل به صورت قرضی راهی پدیده مشهد شد.

حسینی بعد از پشت سر گذاشتن مصدومیت، در دیدار مقابل تیم سابق خود بار دیگر فرصت بازی در ترکیب پدیده مشهد را به دست آورد و در اتفاقی جالب موفق شد قفل دروازه حامد لک را باز کند. ارسال از سمت چپ توسط پدیده‌ای ها در شرایطی که حامد لک برای خروج از دروازه مردد شده بود، با ضربه سر این مدافع پیش تاخته همراه شد تا گل تساوی حریف به این شکل رقم بخورد.

نیمه اول دیدار دو تیم پرسپولیس و پدیده مشهد با تساوی یک - یک خاتمه یافته و باید دید شاگردان یحیی گل محمدی قادر به کسب نتیجه برابر قعرنشین خواهد بود یا خیر.

البته درباره این گل بحث زیادی وجود دارد و گفته می شود در لحظه آخر توپ با برخورد به وحید امیری وارد دروازه حامد لک و پرسپولیس شده است. تصاویر هم احتمال این موضوع را افزایش می دهد و به نظر می‌رسد هر دو گل به ثمر رسیده در نیمه اول جدال دو تیم، گل به خودی بوده باشد تا اتفاق عجیبی را شاهد باشیم.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋