دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

بنزما 300؛ خیز کریم برای رسیدن به اسطوره رئال

بنزما 300؛ خیز کریم برای رسیدن به اسطوره رئال

دی استفانو و رائول در تیررس؛ بنزما 300؛ خیز کریم برای رسیدن به اسطوره رئال؛ کریم بنزما امشب می تواند با گلزنی به والنسیا هم فاصله اش در جدول گلزنان را بیشتر کند و هم به رکورد 300 گل زده برای رئال برسد.

به گزارش ورزش، رئال مادرید امشب در زمین خود میزبان والنسیاست و بدون شک امید اولی گلزنی این تیم نیز کریم بنزما خواهد بود. کریم در 25 رویارویی با والنسیا توانسته 18 گل به این تیم بزند و بازی شماره 26 او برابر این تیم از دو منظر ویژه نیز محسوب می شود.

بنزما 300؛ خیز کریم برای رسیدن به اسطوره رئال

کریم اگر امشب به والنسیا گل بزند، موفق به ثبت گل شماره 300 خود با پیراهن رئال خواهد شد. او در سومین هفته از لالیگای فصل 10-2009 توانست دروازه خِرِز را باز کرده و نخستین گل خود برای رئال را به ثمر برساند و 11 سال بعد او این شانس را دارد تا تعداد گل هایش را به 300 برساند.

رکورددار گلزنی در رئال کریستیانو رونالدو با 451 گل است و نقش کریم در ثبت این تعداد گل را نمی توان نادیده گرفت. در واقع کریم تا قبل از جدایی رونالدو بیشتر یک بازیکن گل‌ساز بود تا گلزن و حتی از او بابت موقعیت هایی که از دست می داد، انتقاد نیز می شد ولی در سه سال گذشته بنزما تبدیل به قهرمان محبوب و دوست داشتنی رئالی ها شده است.

بنزما 300؛ خیز کریم برای رسیدن به اسطوره رئال

بهترین گلزن رئال در سال های اخیر، فصل 12-2011 با ثبت 32 گل در همه رقابت ها توانست رکوردی درخشان از خود به ثبت برساند. 9 سال بعد بنزما هنوز نتوانسته از این رکورد عبور کند ولی فصل جاری همه چیز می تواند متفاوت باشد.

کریم در لالیگا 15 گل زده و در لیگ قهرمانان نیز 5 گل. او 12 پاس گل نیز داده است. زدن 20 گل و دادن 12 پاس گل در 24 بازی در حالی که یک نیم فصل دوم دست نخورده باقیمانده، حکایت از این دارد که ستاره فرانسوی می تواند رکورد فصل 12-2011 را بشکند.

بنزما 300؛ خیز کریم برای رسیدن به اسطوره رئال

همچنین بنزما با ثبت 15 گل در لالیگا، با فاصله آقای گل است و با زدن 9 گل دیگر به بهترین رکورد گلزنی خود در لالیگا که به فصل 16-2015 بر می گردد، برابری خواهد کرد. اخرین بار که کریم توانسته آقای گل شود، به فصل 08-2007 بر می گردد که با زدن 20 گل برای لیون توانست بهترین گلزن لوشامپیونا شود.

در تاریخ رئال پس از رونالدو به رائول با 323 و دی استفانو با 308 گل می رسیم. کریم فعلا چهارمین گلزن برتر تاریخ باشگاه است ولی این شانس را دارد تا حتی همین فصل از رائول نیز عبور کند.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋