دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

سخت و نفس گیر؛ خیبر به دنبال صعود (عکس)

سخت و نفس گیر؛ خیبر به دنبال صعود (عکس)

خیبر خرم آباد روز گذشته و در هفته سیزدهم لیگ یک در خانه تیم رایکا بابل به برد سخت و نفس گیری دست پیدا کرد.

به گزارش ورزش، خیبر که پیش از این بازی امتیازات مهمی را از دست داده بود به خوبی می دانست برای جبران امتیازات باید در خانه حریفان برای برد بازی کند؛ در بازی با رایکا در بابل به این هدف دست پیدا کرد و دو بر یک برنده از زمین خارج شد.  این برد خیبر را 23 امتیازی کرد و به 4 امتیازی صدرنشین و 3 امتیاز تیم دوم رساند. با توجه به هفته های باقی مانده تا پایان بازی ها این اختلاف قابل جبران است و شرط این است که خیبر برای جبران امتیازات از دست رفته هم چنان در خانه حریفان برای برد بازی کند. 

عبدالله ویسی که در آخرین صعود از لیگ یک به لیگ برتر به همراه شاهین شهرداری بوشهر روی سکو رفت بدون شک این روزها بهتر تیم را شناخته و به خوبی می داند راه صعود کدام است. او و شاگردانش به خوبی متوجه شده اند این فصل یک فصل خوب و طلایی برای صعود به لیگ برتر است و نباید این موقعیت را از دست بدهند. 

سخت و نفس گیر؛ خیبر به دنبال صعود (عکس)

محمد جواد عباسی و حسین فاضلی در بازی دیروز با گل هایی که زدند شادی را برای اردوی تیم خیبر به ارمغان آوردند؛ شادی که در صورت ادامه این بازی ها و هم چنین بردهای متوالی می تواند تداوم داشته باشد. به طور حتم عبدالله ویسی برای حضور دوباره در لیگ برتر لحظه شماری می کند و اگر شاگردانش هم با چنین ذهنیتی بازی ها را دنبال کنند شانس صعود این تیم به لیگ برتر دو چندان خواهد شد. 

عبدالله ویسی در شادی برد در میان شاگردانش دیده می شود تا نشان دهد با لحظه لحظه تیمش زندگی می کند و استراتژی او صعود به لیگ برتر است. 

عکس: سهیل سعادتمندی

سخت و نفس گیر؛ خیبر به دنبال صعود (عکس)

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋