دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

کلانتری: به شرایط تراکتور در جدول اهمیت نمی دهیم

دست از تلاش برنمی‌داریم؛ کلانتری: به شرایط تراکتور در جدول اهمیت نمی‌دهیم؛ سرمربی فجرسپاسی شیراز می‌گوید در دیدار مقابل تراکتور با روحیه بالا به دنبال برد خواهند بود.

کلانتری: به شرایط تراکتور در جدول اهمیت نمی‌دهیم

به گزارش ورزش، فجرسپاسی که با کسب دو برد از سیزده بازی لیگ در رتبه چهاردهم جدول رده‌بندی قرار دارد، فردا به مصاف تراکتوری که در یک رده بالاتر نسبت به خودش قرار دارد خواهد رفت. علی اصغر کلانتری سرمربی فجر در نشست خبری پیش از این بازی گفت: ما امتیازاتی را در هفته های قبل به دلایلی که نمی‌خواهم درباره آن صحبت کنم از دست دادیم. در بعد مسائل فنی هم در این تعداد زمان کمی که داشتیم بررسی کردیم و سعی در برطرف کردن اشکالاتمان داشتیم و مجموعه یک شرایط خاصی دارند که همه جوره کنار هم بودند که انشاالله بازی با تراکتور را با پیروزی پشت سر بگذاریم.

او ادامه داد: می‌دانیم که در جدول شانزده تیمی یک برد و سه امتیاز در جدول باعث می‌شود که یک تیم یکباره سه یا چهار رده بالا برود و از لحاظ وضعیت و همینطور روحی و روانی به شرایط بهتری برسد و یک باخت هم یکدفعه باعث می‌شود یک تیم را چند رده سقوط کند. به امید خدا فردا بازی را با پیروزی پشت سر می‌گذاریم و شاید بتوانیم سه رده هم بتوانیم برویم و وضعیت خودمان را بهتر کنیم و با شرایطی هم که پیش می‌آید به بازی بعد برویم که در نیم فصل بیشتر زمان داشته باشیم که مشکلات را برطرف کنیم.

سرمربی فجر درباره مصدوم و محروم های تیمش در بازی با تراکتور توضیح داد: متاسفانه مصدوم داریم. مصدوم های گذشته حدود سی چهل درصد به تیم برگشتند و کار می‌کنند و در این بازی هم می‌خواستیم از آنها در این بازی استفاده کنیم ولی متاسفانه در تمرین دیروز هم متاسفانه به دلیل سرماخوردگی و تشدید مصدومیت در موضع قبل یکی دو بازیکن فعلا آنها را نداریم اما یکی دو بازیکن هم هستند که به ما اضافه می‌شوند مثل حسین مهربان و فرزان دانا. 

کلانتری در واکنش به اینکه شهرام گودرزی در یکی خط جلوتر عملکرد بهتری داشته بیان کرد: روزی که از آقای گودرزی در نوک استفاده کردیم تازه دو مهاجم ما از مصدومیت برگشته بودند و آنها را روی نیمکت داشتیم و درست نبود که از اول بازی آنها را در ترکیب قرار بدهیم و گفتیم که شاید در بیست دقیقه آخر وارد زمین شوند و برای همین از شهرام در خط جلو استفاده کردیم. هیچ مربی در هیچ جای دنیا دوست ندارد از بازیکنش در پست های غیرتخصصی استفاده کند. حتما دلایل خاص خودش را دارد که این اتفاق رخ می‌دهد و بازیکن مصدوم داریم یا جابجایی هایی باعث می‌شود که این کار را انجام بدهیم. امسال از معدود سال هایی بوده تا این حد تغییرات در پست های غیرتخصصی داشتیم ولی با این وجود بازیکنان با تمام وجود کار کرده‌اند. برای مثال شهرام را در هر پستی می‌گذارم تلاش می‌کند یا بازیکنانی مثل سعید زارع و آقابابایی و میلاد احمدی کار کرده‌اند و انشاالله شرایطمان بهتر می‌شود.

او در واکنش به شرایط بد تراکتور در جدول هم عنوان کرد: این تیم شرایط خوبی در جدول ندارد اما ما اصلا به شرایط تیم در جدول نمی‌کنیم و دنبال سه امتیاز هستیم و با بچه ها هم صحبت کردیم و هر شرایط که باشد باید سه امتیاز بازی را بگیریم و دست از تلاش برنمی‌داریم و با تمام وجود و روحیه و انگیزه وارد بازی می‌شویم. ما چند باخت آوردیم اما من امروز و دیروز بازیکنان را می‌دیدم که با این انگیزه و تلاش و صرف فعل خواستن می‌خواهند که جبران کنند و این مساله واقعا همه مجموعه انگیزه می‌دهد. جوان های خیلی خوب و پرتلاشی داریم. انشاالله سه امتیاز خیلی خوب را با لطف خدا و تلاش و کوشش همه می‌گیریم که همه را خوشحال کنیم. به روزهای آینده امیدوار هستیم. ما همان بازی که واگذار کردیم ناامید نشدیم و به یک بازی خوب و برد خوب امیدوار هستیم.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋