دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۳ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

مُشت های اردلان؛ این بار مقابل سرمربی تیم ملی (عکس)

قدرت‌نمایی پیکان برای حفظ صدرنشینی؛ مُشت‌های اردلان؛ این‌بار مقابل سرمربی تیم ملی (عکس)؛ سرمربی جوان تیم فوتسال زنان پیکان روزی متفاوتی را در الغدیر گذراند و توانست ماموریت خود را با موفقیت به پایان برساند.

به گزارش ورزش بعد از شکست در مقابل نصر فردیس و قطع شدن نوار 7 پیروزی پیاپی در فصل جدید لیگ فوتسال زنان، پیکانی‌ها امروز برای حفظ صدرنشینی خود نیازمند کسب پیروزی مقابل تیم قدرتمند ملی‌حفاری اهواز بودند و در کنار این حساسیت جدولی، بازی امروز حساسیت مضاعفی هم داشت و آن هم تقابل دو سرمربی بود.

نیلوفر اردلان که نامش در جمع گزینه‌های هدایت تیم ملی بود امروز باید در الغدیر تهران تهران مقابل فروزان سلیمانی که به عنوان سرمربی جدید تیم ملی انتخاب شده، قرار می‌گرفت؛ اردلان در تیم فوتسال زنان که در سال 2015 قهرمان آسیا شد، شاگردان سلیمانی بود و حالا امروز در کسوت سرمربی رقیب حاضر می‌شد.

مُشت‌های اردلان؛ این‌بار مقابل سرمربی تیم ملی (عکس)

پیکانی‌ها بازی رفت را با موفقیت و با برتری 2-1 به پایان برده بودند و هدف‌شان این بود که امروز هم این نتیجه را تکرار کنند؛ شاگردان اردلان با ارائه یک بازی منطقی و زیبا، به خوبی توانستند قدرت تهاجمی بالای حریف را مهار کنند و با ثبت کلین‌شیت و نتیجه 2-0 بازی را به سود خود به پایان ببرند.

بعد از این کسب پیروزی حیثیتی در اولین هفته بعد از انتخاب سرمربی جدید تیم ملی، نیلوفر اردلان سرمربی جوان خودروسازان با مشت‌هایی گره‌کرده ژست برد گرفت و تیمش نیز بار دیگر به ریل پیروزی بازگشت.

مُشت‌های اردلان؛ این‌بار مقابل سرمربی تیم ملی (عکس)

صعود پیکان به مرحله حذفی قطعی شده و حالا باید دید در اولین فصل حضور این باشگاه در عرصه فوتسال زنان، آن‌ها با هدایت نیلوفر اردلان در چه جایگاهی فصل را به پایان می‌برند؛ هفته گذشته سرمربی خودروسازان بعد از شکست مقابل نصر گفته بود که تیمش برای قهرمانی می‌جنگد و شکست در مرحله گروهی، سد راه قهرمانی آن‌ها در پایان فصل نمی‌شود.

عکاس: کیمیا قاسم‌زاده

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋