دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

خواب دیدم با پنالتی جورجینیو جام جهانی را می بریم

خواب دیدم با پنالتی جورجینیو جام‌جهانی را می‌بریم

مانچینی:؛ خواب دیدم با پنالتی جورجینیو جام‌جهانی را می‌بریم؛ روبرتو مانچینی سرمربی تیم ملی ایتالیا یک بار دیگر از جورجینیو در برابر انتقادات دفاع کرد.

به گزارش ورزش، ستاره چلسی سه پنالتی متوالی را برای آتزوری از دست داده است، از جمله دو پنالتی مقابل سوئیس در مقدماتی جام جهانی. ایتالیا دو تساوی مقابل سوئیس به دست آورد و نتوانست در گروه مقدماتی اول شود، به این معنی که باید از طریق پلی آف جایگاه خود را برای حضور در جام جهانی قطر 2022 به دست بیاورد.

روبرتو مانچینی، سرمربی تیم ملی ایتالیا، در مصاحبه ای با مجله اسپورت ویک گفت: "کاری که ما در تابستان انجام دادیم اتفاقی نیست، بنابراین باید به آن ایمان داشته باشیم و تمام تلاش‌مان را بکنیم."

خواب دیدم با پنالتی جورجینیو جام‌جهانی را می‌بریم

آتزوری در تابستان قهرمان اروپا شد و باید این روحیه را دوباره به دست آورد تا مقدونیه شمالی را در نیمه نهایی پلی آف و ترکیه یا پرتغال را در فینال شکست دهد، اما مانچینی مطمئن است که آتزوری به جام جهانی راه خواهد یافت. او در ادامه گفت: "خواب دیدم که در فینال مقابل برزیل به لطف پنالتی جورجینیو برنده می شویم.

دیدم که او دو پنالتی مقابل استون ویلا و شش پنالتی متوالی بعد از بازی مقابل سوئیس را تبدیل به گل کرد، اما عصبانی نیستم. او ما را به فینال مقابل انگلیس رساند. شاید با پنالتی او فینال(جام جهانی) را ببریم. چه کسی می داند..."

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋