دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

نظارت ویژه ماموران ضد دوپینگ بر هفته چهاردهم

نظارت ویژه ماموران ضد دوپینگ بر هفته چهاردهم

کمیته مبارزه با دوپینگ رقابت های هفته چهاردهم لیگ برتر را زیر نظر می‌گیرد.

به گزارش ورزش، در روزهایی که رقابت های لیگ برتر فوتبال بدون حضور تماشاگران برگزار می‌شود، حضور ماموران کمیته ضد دوپینگ در مسابقات کمتر دیده شده است. اگرچه در هفته های گذشته لیگ برتر ماموران نادو در برخی مسابقات حضور یافتند و از بازیکنان به صورت تصادفی تست هایی را گرفتند اما این مساله قرار است در آینده بیشتر مورد توجه قرار بگیرد.


در این خصوص سازمان لیگ فوتبال برای آنکه توجهات به موضوع دوپینگ در لیگ برتر بیشتر شود، از نادو درخواست کرده با جدیت بیشتری مساله دوپینگ را در رقابت های فوتبال پیگیری کنند.


در این شرایط ظاهرا قرار شده ماموران کمیته دوپینگ در برخی مسابقات هفته چهاردهم لیگ برتر حضور پیدا کنند و از بازیکنان تیم ها به صورت تصادفی تست بگیرند.


رقابت های هفته چهاردهم لیگ برتر در شرایطی روز شنبه برگزار می‌شود که شاهد بازی های حساس و مهمی خواهیم بود. به همین خاطر کمیته ضد دوپینگ فدراسیون فوتبال قصد دارد مامورانش را فردا به ورزشگاه های مختلف بفرستد تا از میزان سلامت بازیکنان باخبر شوند.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋