دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

درخواست رانگنیک از یونایتد: کاوانی را حفظ کنید

رالف رانگنیک، سرمربی منچستریونایتد، به مدیران این باشگاه تاکید کرده که برای حفظ ادینسون کاوانی تلاش کنند.

درخواست رانگنیک از یونایتد: کاوانی را حفظ کنید

به گزارش ورزش، قرارداد کاوانی با یونایتد در انتهای فصل به پایان می‌رسد اما مدتی است که صحبت از جدایی این بازیکن در پنجره نقل و انتقالات زمستانی به گوش می‌رسد.

این مهاجم 34 ساله این فصل تنها 11 بازی انجام داده و دو گل به ثمر رسانده، چرا که مصدومیت باعث شد فرصت زیادی برای حضور در میدان نداشته باشد.

بسیاری از رسانه‌های انگلیسی در ماه میلادی گذشته مدعی شده بودند که کاوانی از شرایط در این تیم خوشحال نیست و در نظر دارد در ماه ژانویه از یونایتد جدا شود.

بارسلونا یکی از گزینه‌های محتمل برای این بازیکن اروگوئه‌ای به حساب می‌آمد و گفته می‌شد که مدیران این باشگاه نیز شرایط او را زیر نظر دارند .

 

درخواست رانگنیک از یونایتد: کاوانی را حفظ کنید

 

روزنامه اسپانیایی مارکا خبر داده که بارسا همچنان قصد خرید مهاجم دیگری را دارد تا پس از جذب فران تورس از منچسترسیتی، بتواند گزینه‌های ژاوی برای خط حمله را افزایش دهد.

کاوانی در حال حاضر گزینه دوم بارساست، چرا که این تیم در تلاش است تا آلوارو موراتا را از یوونتوس و به صورت قرضی به خدمت بگیرد.

در این خبر همچنین ذکر شده که کاوانی هم علاقه زیادی به انجام این انتقال دارد اما شاید باشگاه یونایتد اجازه جدایی او را صادر نکند.

رانگنیک صریحا به مدیران باشگاه اعلام کرده که کاوانی جزئی از برنامه‌های او تا پایان این فصل است و نباید اقدامی برای فروش او در پنجره نقل و انتقالات زمستانی صورت بگیرد.

این مربی آلمانی در کنفرانس خبری خود نیز اعلام کرده بود که بیشترین مکالمات در هفته‌های اخیر را با این بازیکن داشته و به او گفته که بازیکن مهمی در ترکیب تیمش به حساب می‌آید و می‌خواهد که تا پایان فصل در اولدترافورد بماند.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋