دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

دستمزد بازیکنان ضد واکسن را کم کنید

توصیه فابیو کاپلو؛ دستمزد بازیکنان ضد واکسن را کم کنید؛ فابیو کاپلو پیشنهاد کرد دستمزد فوتبالیست هایی که واکسن کرونا نمی زنند، کاهش دهند.

دستمزد بازیکنان ضد واکسن را کم کنید

به گزارش ورزش، فابیو کاپلو مربی مشهور ایتالیایی که مدتی است بازنشسته شده، از بازیکنان واکسینه نشده، انتقاد کرد و مدعی شد که باید با کاهش دستمزد مجازات شوند. این مربی بزرگ ایتالیایی که هدایت تیم های ملی انگلیس و روسیه را برعهده داشت، به قوانین جدیدی که از سوی لیگ برتر کشورش و سری آ وضع شده، واکنش نشان داد.

دستمزد بازیکنان ضد واکسن را کم کنید

طبق قوانین جدید از 10 ژانویه(20 دی) به بعد، مطابق با مقررات جدید تصویب شده توسط دولت، بازیکنان باید برای حضور در بازی ها واکسینه شوند.

فابیو کاپلو گفت:« نگرفتن واکسن یک عمل خودخواهانه است و  نمی‌دانم چرا فوتبالیست‌ها باید این کار را کنند. کسی که واکسن را دریافت نمی‌کند، باعث آسیب به جامعه می‌شود و باید حقوق او را کاهش داد. کسانی که واکسینه شده‌اند به روشی سبک‌تر به ویروس مبتلا می‌شوند و بهبودی زیاد طول نمی‌کشد.»

 واکسیناسیون فوتبالیست ها در آلمان و به خصوص بایرن مونیخ، مدت‌ها سوژه داغ بود. جاشوا کیمیش بازیکن بایرن مونیخ به خاطر موضع ضد واکسن‌اش جنجال زیادی ایجاد کرد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋