دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

مدافع تیم ملی در تیم هفته لیگ ستارگان قطر

مدافع تیم ملی در تیم هفته لیگ ستارگان قطر

پس از درخشش در دیدار با القطر؛ مدافع تیم ملی در تیم هفته لیگ ستارگان قطر؛ درخشش محمد حسین کنعانی زادگان در دیدار تیم‌های الاهلی و القطر باعث شد تا این بازیکن یکی از مدافعین حاضر در تیم هفته لیگ ستارگان قطر شود.

به گزارش ورزش، از بازیهای هفته دوازدهم لیگ ستارگان قطر، تیم الاهلی برابر القطر به میدان رفت و در نهایت با یک گل توانست بر حریف خود فائق بیاید. سبزپوشان که در این بازی پس از باز کردن دروازه حریف تحت فشار قرار گرفتند و با کمک مدافع ملی‌پوش ایرانی خود یعنی محمد حسین کنعانی زادگان توانستند دروازه خود را بسته نگه دارند و در نهایت با یک گل به برتری برسند. 

محمد حسین کنعانی زادگان مدافع تیم الاهلی که در ماه های اخیر به عنوان یکی از بازیکنان اصلی تیم ملی ایران به میدان رفته است، پس از پیوستن به تیم الاهلی، توانست بازی های خوبی برای این تیم به نمایش بگذارد. او پس از چند هفته ناکامی الاهلی، دو بازی پیش از این با پاس گل خود، موجبات گلزنی و در نتیجه برد تیمش را باعث شود و در بازی اخیر نیز با درخشش در پست خود باعث بسته ماندن دروازه و در نهایت دومین پیروزی الاهلی در سه هفته اخیر شد.

مدافع تیم ملی در تیم هفته لیگ ستارگان قطر

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋