دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

یک دهه هشتادی تاریخ فوتبال زنان را رقم می زند؟ (عکس)

قایدی فوتبال زنان و بزرگ‌ترین چالش دوران فوتبالی‌اش؛ یک دهه هشتادی تاریخ فوتبال زنان را رقم می‌زند؟ (عکس)؛ مهاجم جوان، سرعتی و خوش‌تکنیک فوتبال زنان یکی از گزینه‌های احتمالی حضور در ترکیب تیم ملی فوتبال زنان برشمرده می‌شود.

به گزارش ورزش بعد از آن‌که زهرا قنبری علی‌رغم آمادگی فنی بالا تصمیم به عدم همراهی تیم ملی فوتبال زنان گرفت، کادرفنی تیم ملی حالا انتخاب‌های محدودتری برای چینش خط حمله دارد و یکی از نفراتی که می‌تواند فوتبال ملی زنان ایران را در جام ملت‌ها همراهی کند، بدون‌تردید کسی جز نگین زندی نیست.

مهاجم 18 ساله‌ای که در روز شروع جام ملت‌های فوتبال زنان آسیا می‌تواند جشن تولد 19 سالگی خود را بگیرد، پر تلاش در تمرینات تیم ملی حاضر شده تا بتواند یکی از 23 مسافر هند باشد و در مقابل این تیم در روز تولد خود بدرخشد و برای فوتبال ملی زنان ایران تاریخ‌سازی کند.

یک دهه هشتادی تاریخ فوتبال زنان را رقم می‌زند؟ (عکس)

زندی که به واسطه سرعت و تکنیک بالای خود به قایدیِ فوتبال زنان شهرت یافته، امیدوار است بتواند نظر مریم ایراندوست را جلب کند و نه تنها در جمع مسافران به هند قرار گیرد، بلکه بتواند در ترکیب تیم ملی نیز به میدان برود. هر چند که چهره‌هایی چون افسانه چترنور و مرضیه نیکخواه رقبای نگین زندی هستند.

در این بین اما اعتماد ایراندوست به زندی در رقابت‌های مقدماتی نشان می‌دهد که سرمربی تیم ملی فوتبال زنان به این مهاجم جوان و خوش‌تکنیک جنوبی اعتقاد ویژه‌ای دارد و باید دید او چه پاسخی برای این اعتماد سرمربی تیم ملی آماده کرده است؛ پاسخی که بهترین آن می‌تواند درخشش در جام ملت‌ها مقابل هند، چین و چین تایپه در خط حمله تیم ملی فوتبال زنان ایران باشد.
 
عکاس: شیدا پوریوسف

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋