دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

لژیونر بلژیکی، فرمانده میانه میدان فوتبال زنان؟

لژیونر بلژیکی، فرمانده میانه میدان فوتبال زنان؟

یاسمن فرمانی به دنبال جلب رضایت ایراندوست؛ لژیونر بلژیکی، فرمانده میانه میدان فوتبال زنان؟؛ هافبک اردبیلی تیم ملی فوتبال زنان تلاش زیادی می‌کند تا بتواند خود را در ترکیب ثابت در جام ملت‌ها جای دهد.

به گزارش ورزش یاسمن فرمانی که به واسطه حضور در فوتبال بلژیک و تیم شالروا، یکی از چهره‌های ویژه اردوی تیم ملی فوتبال زنان به شمار می‌رود، روز گذشته کار خود را در جمع ملی‌پوشان در اردوی کیش آغاز کرد؛ این هافبک 26 ساله که مریم ایراندوست توجه ویژه‌ای به او دارد و پیش از لژیونر شدن در ملوان شاگرد ایراندوست بود، برای حضور در ترکیب اصلی تیم ملی کار بسیار دشواری دارد.

فرمانی که در بازی‌های مرحله مقدماتی یک بازی به صورت فیکس و بازی دیگر به عنوان یار تعویضی به ترکیب تیم ملی اضافه شد، تمام تمرکز خود را برای ارتقای سطح فنی و آمادگی جسمانی‌اش گذاشته تا بتواند در سه دیدار حساس مرحله گروهی جام ملت‌ها مقابل هند، چین و چین تایپه در ترکیب تیم ملی فوتبال زنان به میدان رود.

لژیونر بلژیکی، فرمانده میانه میدان فوتبال زنان؟

یاسمن فرمانی یکی از نفراتی است که یکی از 23 جایگاه مسافران هند از اردوی تیم ملی فوتبال زنان را به خود اختصاص داده و دور از ذهن است که نام او در جمع منتخبان از سوی مریم ایراندوست جای نگیرد.

علی‌رغم گمانه‌زنی‌ها درباره همراهی فرمانی، فرصت حضور 10 روزه در کنار سایر ملی‌پوشان در جزیره کیش، فرصت خوبی برای هماهنگی بیشتر این لژیونر فوتبال زنان با دیگر ملی‌پوشان است تا با حداکثر آمادگی فنی و جسمانی بتواند در جام ملت‌ها حاضر شود.

عکاس: شیدا پوریوسف

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋