دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

یک میهمان ناخوانده در اردوی فوتبال زنان (عکس)

یک میهمان ناخوانده در اردوی فوتبال زنان (عکس)

دعوت غیرمنتظره خانم سرمربی از هافبک ملوان؛ یک میهمان ناخوانده در اردوی فوتبال زنان (عکس)؛ علی‌رغم اعلام نفرات شده از سوی فدراسیون فوتبال به اردوی تیم ملی زنان، به نظر می‌رسد فهرست دچار تغییراتی شده است.

به گزارش ورزش فدراسیون فوتبال در خبری رسمی از حضور 26 بازیکن با نظر مریم ایراندوست در اردوی تیم ملی فوتبال زنان خبر داد تا کادرفنی تیم ملی در جزیره کیش، از میان این 26 بازیکن، 23 بازیکن نهایی را برای حضور در جام ملت‌ها انتخاب کنند و سپس کاروان تیم ملی فوتبال زنان عازم کشور هند با پروازی چارتری شود.

اما تصاویر مخابره شده از نخستین روز اردوی کیش نشان می‌دهد که به جز 26 بازیکن دعوت شده از سوی مریم ایراندوست، شخص جدیدی هم به جمع نفرات تیم ملی اضافه شده تا ایراندوست از میان 27 نفر بخواهد فهرست نهایی را برای حضور در جام ملت‌های آسیا برگزیند.

شخص جدید اضافه شده به اردوی تیم ملی فوتبال زنان کسی نیست جز هادیه کُر؛ هافبک 28 ساله ملوان بندرانزلی که در این تیم شمالی توانسته در این فصل عملکرد خوبی را از خود نشان بدهد و پیش از حضور در ملوان، در سپاهان نیز یکی از بازیکنان شاخص این تیم به شمار می‌رفت و حالا در آخرین اردوی تیم ملی فوتبال زنان پیش از اعزام به هند حضور دارد.

یک میهمان ناخوانده در اردوی فوتبال زنان (عکس)

باید دید کُر که نامش در جمع نفرات اعلام شده از سوی فدراسیون فوتبال نبود و سپس از سوی سرمربی تیم ملی به اردو فراخوانده شده بود، آیا می‌تواند نظر مریم ایراندوست را برای حضور در جام ملت‌ها جلب کند و مسافر ناخوانده و غیرمنتظره تیم ملی به مقصد هند شود یا با پایان اردوی کیش، به جمع همبازیان خود در ملوان بازخواهد گشت و از انزلی نظاره‌گر مسابقات جام ملت‌های آسیا 2022 هند است.

عکاس: شیدا پوریوسف

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋