دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

پاشازاده: قانون برای همه جای ایران باید یکی باشد

پاشازاده: قانون برای همه جای ایران باید یکی باشد

جفت صلیبی‌هایم پاره است اما 90 دقیقه بازی کردم؛ پاشازاده: قانون برای همه جای ایران باید یکی باشد؛ مهدی پاشازاده هنوز هم همانند دوران جوانی آماده بازی کردن است.

به گزارش ورزش، به‌ مناسبت یادبود سردار سلیمانی تیم منتخب ملی و سرخابی ها روز گذشته  به مصاف هم رفتند که حواشی جالبی نیز در پی داشت . مهدی پاشازاده در این مورد به خبرنگار ما گفت: به خاطر اینکه نام سردار سلیمانی روی این دیدار بود نمی‌توانیم بگوییم خوشحال شدیم ولی از این لحاظ که تمام بچه‌ها همدیگر را دیدند خیلی خوب بود .من خیلی وقت بود که بچه‌ها به‌خصوص دوستان ارامنه را ندیده بودم و خیلی خوشحال شدم.


او که همیشه در بازی استقلال و تیم ملی در زمان خودش ۹۰ دقیقه کامل به میدان می‌رفت در مورد علت تعویضش در این بازی توضیح داد: این موضوع درست نیست و من ۹۰ دقیقه بازی کردم. دو پاس گل هم‌ به رسول خطیبی دادم و او هم یک پاس به من داد و من گل زدم.


وی با اشاره به اینکه هنوز آمادگی جسمانی اش برای بازی کردن مناسب است گفت: بله آمادگی جسمانی ام مناسب است ولی متاسفانه جفت رباط‌صلیبی هایم پاره شده و با این حال ۹۰ دقیقه بازی کردم، گل زدم و پاس گل دادم و تقریباً به عنوان مهاجم بازی کردم.


پیشکسوت استقلال در ادامه صحبت هایش اضافه کرد :گر از این بازی‌ها برگزار شود خیلی خوب است و خیلی جذاب تر می شود اگر این اتفاقات با حضور طرفداران باشد.


پاشازاده در مورد اینکه قرار است طرفداران فوتبال مجدد با حضور ۳۰ درصدی به استادیوم ها برگردند نظرش را اینگونه بیان کرد: ۱۰۰ درصد هواداران رنگ و بوی خاصی به بازی ها می بخشند. قانون باید برای تمام جامعه یکی باشد وقتی من می بینم که در مترو و اتوبوس جمعیت زیادی کنار هم ایستاده اند چرا نباید مردم به استادیوم که یک فضای باز است بیایند؟ هر کاری باید یک تعریف و فایده داشته باشد و اکثر مراکز باز است چرا نباید در ورزشگاه ها بیایند و این ظلمی است که به فوتبال می شود.درست است که خود طرفداران هم باید رعایت کنند اما می‌توان آنها را سازماندهی کرد.زمانی که ما در استادیوم آزادی خالی بازی می‌کردیم یاد آن زمان افتادیم که ۸۰ هزار نفر می‌آمدند و خوشحالی مردم آن زمان فرق می کرد  و امیدوارم هر چه زودتر این اتفاق بیفتد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋