دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

آلوس: تنها کسانی که می جنگند شایسته پیروزی هستند

آلوس: تنها کسانی که می‌جنگند شایسته پیروزی هستند

دنی آلوس، مدافع کهنه‌کار بارسلونا، معتقد است که این تیم باید جنگیدن تا لحظه آخر را یاد بگیرد.

به گزارش ورزش، آلوس شب گذشته اولین بازی‌اش پس از بازگشت به بارسلونا را در دیدار این تیم برابر لینارس در جام حذفی اسپانیا انجام داد.

بارسا در این بازی موفق شد گل خورده از حریف را جبران کرده و با نتیجه 1-2 برابر این تیم به پیروزی برسد و به مرحله بعدی صعود کند.

ژاوی تصمیم گرفت هم تیمی سابقش را در این بازی در ترکیب اصلی بارسا قرار دهد تا او برای اولین بار پس از بازگشتش تجربه حضور در میدان را داشته باشد.

این بازیکن 38 ساله در پستی در خط میانی بارسا به میدان رفت و به این تیم کمک کرد تا با دو گل عثمان دمبله و فران ژوتگلا به مرحله بعدی صعود کند.

 

آلوس: تنها کسانی که می‌جنگند شایسته پیروزی هستند

 

آلوس پس از بازی به خبرنگاران گفت:« این روزی بسیار خاص به خاطر تمامی اتفاقات که رخ داد بود. بازگشت و تجربه دوباره بازی در لالیگا و کوپا بسیار لذت بخش است. این لحظه‌ای جادویی بود و ما تلاش بسیاری کردیم. باید یاد بگیریم که تا لحظه آخر رقابت کنیم و بجنگیم. تنها کسانی که می‌جنگند شایسته پیروزی هستند.»

این بازیکن برزیلی همچنین اعلام کرد که استفاده از او در خط میانی تصمیم ژاوی بوده تا کنترل بیشتری بر تیم داشته باشد.

او در این باره اظهار داشت:« ژاوی سیستمی به کار گرفت که من بتوانم کنترل بیشتری روی توپ داشته باشم و بتوانم بازی را مدیریت کنم. من بین بازیکنان میانی و کناری بازی می‌کردم تا فضاها را پر کنم. اینجا پستی است که می‌توانم تسلط خوبی بر بازی داشته باشم، خصوصا وقتی بازیکنان باکیفیت در کنارم دارم که کارها را برایم آسان می‌کنند.»

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋