دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

پایان یک بحران؛ بازگشت ستاره چلسی به ترکیب

روملو لوکاکو، ستاره بلژیکی چلسی بعد از یک هفته پرحاشیه دوباره در ترکیب چلسی قرار گرفت.

به گزارش ورزش، سال 2021 به عجیب ترین شکل ممکن برای روملو لوکاکو تمام شد و این ستاره بلژیکی حواشی فراوانی را تجربه کرد. مصاحبه ای تند و مملو از گلایه از روملو لوکاکو توسط شبکه اسکای اسپورتس پخش شد و این بازیکن در مصاحبه خود مدعی شد از شرایط خود در باشگاه چلسی راضی نیست. او همچنین به کرات برای تیم سابق خود اینتر ابراز دلتنگی کرده و تاکید کرد جدایی از این باشگاه خواسته او نبوده است.

 

این جملات خشم توماس توخل و باشگاه چلسی را برانگیخت و این سرمربی آلمانی تصمیم گرفت نام روملو لوکاکو از فهرست تیمش برابر دیدار مقابل لیورپول حذف کند. البته در ادامه این بازیکن در جلسه ای با توماس توخل سوء تفاهمات را رفع کرده و از سه شنبه به اردوی چلسی بارگشت. همچنین او دیشب در مصاحبه ای از هواداران چلسی عذرخواهی کرده و تاکید کرد تمام تلاش خود را برای جبران حواشی اخیر انجام خواهد داد.

 

اما آشتی بین او و توماس توخل باعث شد سرمربی چلسی نام روملو لوکاکو را در ترکیب ثابت تیمش برای بازی امشب در مقابل تاتنهام در جام اتحادیه قرار دهد. بدین ترتیب مشکل بین روملو لوکاکو و باشگاه چلسی به طور کامل حل شده و گران قیمت ترین خرید تاریخ این باشگاه مشکلی برای همراهی آبی های لندن ندارد.

 

پایان یک بحران؛ بازگشت ستاره چلسی به ترکیب

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋