دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

به خاطر شرایط شهرخودرو گریه کردم

سلامت: همچنان برای ماندن امید داریم؛ به خاطر شرایط شهرخودرو گریه کردم؛ بابک سلامت، دروازه‌بان سوم و جوان شهرخودرو که مقابل سپاهان عملکرد تحسین برانگیزی داشت در مورد علت اشک‌هایش پس از این بازی صحبت کرد.

به خاطر شرایط شهرخودرو گریه کردم

به گزارش ورزش، مصاف شهر خودرو خراسان و سپاهان اصفهان در شرایطی با برتری طلایی‌پوشان اصفهانی با 2 گل به پایان رسید که شاگردان محرم نویدکیا فرصت‌های فوق‌العاده خوبی برای گلزنی داشتند اما درخشش یک دروازه‌بان جوان اجازه نداد تا با برتری پرگل سپاهان به اصفهان بازگردد.

در روزی که به دلیل محرومیت انضباطی از سوی سرمربی، سعید جلالی‌راد و میلاد فراهانی در ترکیب شهر خودرو نبودند، بابک سلامت دروازه‌بان جوان این تیم روز درخشانی را گذراند و علی‌رغم دریافت 2 گل، یکی از بهترین‌های زمین بود و در مقابل ضربات بازیکنان سپاهان واکنش‌های دیدنی را از خود نشان داد.

با این‌حال عدم توانایی در ثبت کلین‌شیت در روزی که سیدعباسی به این دروازه‌بان جوان اعتماد کرده بود و شکست شهر خودرو، سبب شد تا بابک سلامت با چشمانی اشکبار زمین مسابقه را ترک کند. در این خصوص با این گلر جوان هم صحبت شدیم.

به خاطر شرایط شهرخودرو گریه کردم

او در خصوص سال تولدش و مسیری که طی کرده گفت: من متولد 1379 هستم و در مشهد به دنیا آمدم. از تیم پایه شهر خودرو شروع کردم و سال گذشته اول فصل توسط آقای رحمتی به تیم بزرگسال اضافه شدم. هر بازیکنی دوست دارد در لیگ برتر با هر شرایط سنی بازی کند و خداراشکر که توانستم در سطح بالای خودم باشم و تمام تلاشم را کردم و بازی ذوب آهن را بازی کردم و بعد استقلال ملاثانی و الان هم که سپاهان آخرین بازی بود.

سلامت در مورد بازی با سپاهان گفت: انتظار بازی خیلی سختی داشتیم چون سپاهان جزو بهترین تیم‌های ایران است و بهترین خط حمله را دارد و همه بچه‌ها تمام تلاش‌شان را کردند و با تمام توان همگی خوب بودیم و من هم تمام سعی‌ام را کردم و توانستم خوب کار کنم.

او در مورد دلایل اشک‌هایش بیان کرد: دلیل اشک‌هایم به دلیل باخت تیم و شرایطی که داریم بود. تعصبی که به تیم شهرم، مشهد و تیم شهرخودرو دارم باعث اشک‌هایم شد. امیدوارم زودتر به روزهای اوج‌مان برگردیم.

به خاطر شرایط شهرخودرو گریه کردم

دروازه‌بان جوان شهرخودرو در مورد بازی برابر پرسپولیس گفت: من مثل یک سرباز در خدمت  باشگاه و تیم هستم. کادر فنی صلاح بدانند مقابل پرسپولیس بازی می‌کنم و اگر صلاح ندانند بازی نمی‌کنم. پرسپولیس تیم خیلی بزرگی است و ما هم خوب تمرین می‌کنیم و امیدوارم بتوانیم بهترین نتیجه را مقابل پرسپولیس از آن‌ها بگیریم و امیدوارم اتفاقات خوبی بیفتد.

سلامت در پایان راجع به اینکه آیا تیم‌شان شانسی برای باقی ماندن در لیگ برتر دارد یا خیر گفت: انسان به امید زنده است و ما ناامید نیستیم و امیدوارم اتفاقات خوبی رقم بخورد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋