دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

بکام و خان محمدی به یاد دهه هشتاد (عکس)

بکام و خان‌محمدی به یاد دهه هشتاد (عکس)

محمد نوازی که به همراه حسن خان محمدی در دربی های استقلال و پرسپولیس رقابت جذابی داشتند، امروز نیز مقابل هم قرار گرفتند.

به گزارش ورزش، یک مصدومیت بدموقع باعث شد تا حسن خان محمدی در جوانی فوتبال را بوسیده و برای همیشه کنار بگذارد. بازیکنی که در خط میانی 4 سال برای پرسپولیس به میدان رفت و شاید اگر آن آسیب دیدگی نبود، شاهد تقابل او با نوازی در دربی های بیشتری می بودیم.

محمد نوازی که به واسطه سانترهای معروفش در میان هواداران استقلال به دیوید بکام معروف شده بود، امروز نیز در تقابل دیگری با خان محمدی قرار گرفت. به بهانه سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، مسابقه دوستانی که بین منتخب سرخابی ها و منتخب ملی پوشان برگزار شد، به محلی برابر تجدید دیدار رقبای قدیمی نیز تبدیل شده بود.

بکام و خان‌محمدی به یاد دهه هشتاد (عکس)

نوازی طی سالهای حضورش با پیراهن استقلال سابقه گلزنی در دربی را نیز در کارنامه دارد. او در دیدار نمادین امروز در دوئل هایی با رقبای قدیمی خودش از جمله حسن خان محمدی قرار گرفت و علاقه مندان به فوتبال را به یاد دهه هشتاد و دربی های جنجالی استقلال و پرسپولیس انداخت.

در دربی جنجالی که 9 دی 89 برگزار شد، محمد نوازی یکی از چهره های اصلی آن شهرآورد پرتنش بود که حسن خان محمدی نیز یکی از بازیکنانی بود که در آن بازی به میدان رفت و جانشین مهدی تارتار شده بود. این دو امروز به یاد 21 سال پیش، یک مرتبه دیگر برابر هم قرار گرفتند.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋